ik heb een digimax 350SE, de datum van de gemaakte foto's ligt echter ver in de toekomst (2064,2075) en is niet is niet opeenvolgend, hij slaat zomaar een jaar of tien over. waar ligt dit aan? (win98se)
Onthoudt de camera de tijdsinstelling niet? Als de camera 10 jaar overslaat, heb je dan de batterijen eruit gehaald? Normaal lijkt mij dit niet, probeer eens uit te zoeken of dit een bekend probleem is.
Kan je niet eens een paar fotos van de beurspaginas van de krant posten?Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 22:51:
ik heb een digimax 350SE, de datum van de gemaakte foto's ligt echter ver in de toekomst (2064,2075) ....
Verwijderd
Net zoals die serie met die vent... die krijgt elke dag de krant van morgenVerwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 22:51:
ik heb een digimax 350SE, de datum van de gemaakte foto's ligt echter ver in de toekomst (2064,2075) en is niet is niet opeenvolgend, hij slaat zomaar een jaar of tien over. waar ligt dit aan? (win98se)
Even on-topic:
Check even de opties in de cam, haal het handleiding-frustratie-boekje er maar bij en lees alles nog es nauwkeurig na.... Staat er niets in, check de website van het merk van de cam en kijk naar de FAQ en/of firmware-updates...
Je ken ook altijd even bellen met fabrikant/winkelier..
Suc6
meubelmarc, toen je dit nieuwe topic aanmaakte, kreeg je dit te zien bovenin:Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 22:51:
Aangezien ik van dat alles wel heel erg weinig terug zie in je startpost, gaat deze dicht. Check je handleiding, de faq op de site van de fabrikant van het ding, enzovoort. Succes* Lees de algemene FAQ inzake topicstarts over hoe een topic te starten.
* Lees de Fotografie Policy en Technische FAQ Fotografie evenals Digicams, koopadviezen, fotos faq en policy goed door voordat je een topic begint.
* Vergeet de search niet, misschien is je vraag/probleem al langsgeweest.
* Wees duidelijk in je topicstart, des te beter kunnen anderen helpen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()