Nvidia GeForce4 mx 440 dual

Pagina: 1
Acties:

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 07:39
Hey!!

kheb heel even een vraagje, na een hele tijd gespeurd te hebben in de search en er nog niet uitgekomen te zijn zegmar...

Kheb een Nvidia GeForce4 mx 440 met een gewone en een s-video uitgang... nou zou ik graag een 2e monitor willen gaan gebruiken vanwege mn grafische werk enzo.

Gaat dat lukken met een overgangetje van s-video naar een beeldschermplugje ofzo (sorry voor de benamingen)..

en als het niet zou lukken.. wat is dan de goedkoopste oplossing, een nieuwe kaart kopen zit niet echt in het budget =)

hoop dat jullie em niet meteen al gaan reageren datk de search moet gebruiken enzo, want dat heb ik al gedaan :S

hoop dat jullie me kunnen helpen!! alvast bedankt!!

www.vdzande.com

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Maximum resolutie van die svhs uitgang is volgens mij 1024x768 met een refreshrate van 60.

Als je daarmee kunt werken zou je het kunnen proberen. Al lijkt het me makkelijker en fijner werken als je er een 2e fatsoenlijke pci kaart bij zet (Matrox Millenium 2 ofzo is goed genoeg). Dat kaartje draait 1028x1024@32@75hz zonder problemen.

[ Voor 9% gewijzigd door max op 20-01-2004 22:59 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 07:39
dat zou genoeg zijn, kheb toch maar een 14inch monitor voor er bij.... en da zou alleen voor wat werkbalken en icoontjes zijn!

bestaan er plugjes om een s-video kabel om te zetten naar een monitor ding?

www.vdzande.com

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Er zijn al nieuwe pci vga kaartjes vanaf zo'n EUR 40, die kun je 'r dan bijprikken; speciale adapters/pluggen zijn nl. vaak ook niet echt goedkoop (als ze al bestaan, misschien bij www.conrad.nl ?)

[ Voor 18% gewijzigd door 3dfx op 21-01-2004 08:55 ]