New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
Verwijderd
Ik neem aan dat je je videokaart gedubbelchecked hebt?
En je monitor komt gewoon niet uit z'n standby zeg maar...
En je monitor komt gewoon niet uit z'n standby zeg maar...
Hardware conflict kan bijna niet; behalve dat het op deze manier al een tijdje goed gaat, heb ik ook ruim voldoende IRQ's vrij (com port en ide channels zijn available alsook LPT)
Het gekke is dat de pc op zich wel spaning trekt (lichtjes van scsi cdroms gaan aan), maar hij geeft geen beeld en loopt na initialisatie van IDE niet door..
Hierbij mijn config (ik had hem net al opgesteld ivm ander probleem geforce 2 mx):
Aopen H08 case 300 watt PSU
Abit KA7 (bios Ry b03)
Athlon 900
2 x corsair PC 133 CAS2 RAM
Hercules geforce 2 MX (duh)
SBLive retail
Adaptec 2940 U2W
Plextor 40 TSi
Plextor 12x4x32
Plextor 8/20
Pioneer 6x
Teles ISDN (ISA)
45GB IBM DTLA 7200 RPM
9.1 GB IBM SCSI 10k RPM
Nvidia: 6.49 nu (6.31 was niet alles)
Via 1.24 (1.25 vond ie niet leuk...)
irq:
04 com 1
05 highpoint UDMA 100 controller
06 standard floppy drive
07 Nvidia geforce 2MX
07 IRQ holder bla bla
08 system clock
09 Teles ISDN (legacy ISA vastgezet)
10 Adaptec 2940 U2W
12 PS2
13 numeric processor
15 SBLive
15 USB controller
15 IRQ holder bla bla
IDE channels zijn in bios uitgezet; highpoint heeft met UDMA 100 controller alles in de hand, de rest is SCSI.
Het gekke is dat de pc op zich wel spaning trekt (lichtjes van scsi cdroms gaan aan), maar hij geeft geen beeld en loopt na initialisatie van IDE niet door..
Hierbij mijn config (ik had hem net al opgesteld ivm ander probleem geforce 2 mx):
Aopen H08 case 300 watt PSU
Abit KA7 (bios Ry b03)
Athlon 900
2 x corsair PC 133 CAS2 RAM
Hercules geforce 2 MX (duh)
SBLive retail
Adaptec 2940 U2W
Plextor 40 TSi
Plextor 12x4x32
Plextor 8/20
Pioneer 6x
Teles ISDN (ISA)
45GB IBM DTLA 7200 RPM
9.1 GB IBM SCSI 10k RPM
Nvidia: 6.49 nu (6.31 was niet alles)
Via 1.24 (1.25 vond ie niet leuk...)
irq:
04 com 1
05 highpoint UDMA 100 controller
06 standard floppy drive
07 Nvidia geforce 2MX
07 IRQ holder bla bla
08 system clock
09 Teles ISDN (legacy ISA vastgezet)
10 Adaptec 2940 U2W
12 PS2
13 numeric processor
15 SBLive
15 USB controller
15 IRQ holder bla bla
IDE channels zijn in bios uitgezet; highpoint heeft met UDMA 100 controller alles in de hand, de rest is SCSI.
New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
Ik heb precies hetzelfde gehad met m'n pentium 233 mmx, en daar was het mobo gewoon brak.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
zou je voltage kunnen zijn van je CPU.
Wat voor eentje heb je?? En je MB?
Wat voor eentje heb je?? En je MB?
Verwijderd
bij mij moet ik em 1 keer opnieuw aanzetten voordat ie doorgaat. zelfde manier als bij jouw. geen beeld, wel opspinnen hd
Dat had ie ook al toen ik m'n tnt1 erin had. Dit probleem heb ik pas gekregen toen ik van een p2-350 naar een celeron 466 over gestapt ben en daarna naar een celeron 600 zelfde probleem. Ik heb een Abit BF6. En ik kan het alleen wijten aan misschien de voeding die niet sterk genoeg is of het abit mobo in combinatie met een celeron aangezien ik het pas gekregen heb sinds ik een celeron erop heb zitten.
Dat had ie ook al toen ik m'n tnt1 erin had. Dit probleem heb ik pas gekregen toen ik van een p2-350 naar een celeron 466 over gestapt ben en daarna naar een celeron 600 zelfde probleem. Ik heb een Abit BF6. En ik kan het alleen wijten aan misschien de voeding die niet sterk genoeg is of het abit mobo in combinatie met een celeron aangezien ik het pas gekregen heb sinds ik een celeron erop heb zitten.
Ik weet ook niet waar het aan ligt, maar zet in iedergeval de USB uit als je er niets aan hebt hangen. USB wordt namelijk geshared met je Live en deze kaart heeft namelijk een reputatie, dat hij weleens problemen geeft. Ik heb hem namelijk ook en ik had ook problemen met hem, maar dan met de netwerkkaart
ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001
Hey Thanx allemaal voor de reacties. Weliswaar heb ik de oplossing niet gevonden, maar op dit moment doet ie het weer wel normaal, alleen nu sluit windows niet meer netjes af... (wit knipperend streepje links bovenin, maar da's niet zo erg)
Thx y'all
Thx y'all
Pagina: 1