[Case] Lian-Li PC6070, wordt hij warm?

Pagina: 1
Acties:

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-02 07:36
Beste tweakertjes,

ik heb net mijn PC70 verkocht, voornamelijk wegens de grootte en omdat ik al die ruimte niet nodig had. Nu wil ik daar graag een "kleine" PC6070 voor in de plaats kopen!

Afbeeldingslocatie: http://scasp.webnow.biz/upload/a0000010/en_US/prd_1106.jpg

deze beschikt over matten die geluid tegen moet gaan, maar nu is mijn vraag. Wordt die kast op deze manier niet te heet :? Uiteraard komen er Papst fans in te zitten! Hij heeft ook een grotere broer met meer blowholes, wordt die dan ook zo warm door die matten :?

Wie heeft een antwoord voor me?

[b]P.S. laat me ff weten als de pic geresized moet worden, dan doe ik dat ff, kan het op deze flaptop niet goed zien!

..::System Specs::..

Verwijderd

Lian-Li maakt zeer degelijke kasten. Dus denk ik niet dat je last krijgt van een warmte probleem. De isolatie is er om het geluid tegen te gaan, maar doormiddel van de bij de kast geleverde fan's is er toch een juiste temperatuur in de case.

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:11
Ik denk dat zolang je goede flow hebt/blijft houden (in/outtake) het niet zoveel scheelt.
Die matten isoleren misschien wel, alleen ik denk niet dat de warmte overdracht zonder die matten (Lucht-->Aluminium (zijpaneel)-->Lucht) veel hoger is... De fans voeren vele malen meer warmte af dan de zijplaten van de case...