Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Eelke Spaak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 09:38
Wanneer ik muziek speel (met RealONE of AeroPlayer) op mijn Palm Tungsten|E en het apparaatje vervolgens in mijn binnenzak doe voor op de fiets, wordt er soms per ongeluk op de 5-way navigator gedrukt waardoor het volume verandert of naar een ander track wordt geskipt. Dit is natuurlijk niet erg comfortabel.

De standaard keylock in de preferences voldoet niet; wanneer ik die actief laat worden stopt de muziek. De beide applicaties ondersteunen wél het uitzetten van het scherm en het negeren van taps. Ik vraag me af of iemand een manier weet waarop alle knoppen + het scherm (behalve de powerknop natuurlijk) gedeactiveerd worden, maar waarbij tóch de muziek blijft spelen.

TheStreme - Share anything with anyone

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

http://www.digitsense.com/palmos/qlaunch/

QLaunch rulez. Aeroplayer ook, overigens. Realone zuigt.

[ Voor 20% gewijzigd door Stereotomy op 20-01-2004 22:54 ]

Alors.

• Eelke Spaak
Ik heb QLaunch gedownload, maar ik kan niet de goeie functie vinden kennelijk... :'(

Ik kan wel m'n Palm locken (met password zeg maar), maar dat is niet de bedoeling. Ik moet gewoon de toetsen 'disablen' wanneer ik naar MP3-tjes luister.

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Vladimir toch... :)

QLaunch is sowieso een uber handig programmatje om slim programma's te lanceren.

Maargoed, je moet naar menu gaan, preferences, en dan Stay Off Functionality aanzetten.

Maar mijn uiteindelijke tip zou zijn: koop een hardcase, daar krijg je geen spijt van...

[ Voor 21% gewijzigd door Stereotomy op 20-01-2004 23:19 ]

Alors.

• Eelke Spaak
Stereotomy schreef op 20 januari 2004 @ 23:19:
Vladimir toch... :)

QLaunch is sowieso een uber handig programmatje om slim programma's te lanceren.

Maargoed, je moet naar menu gaan, preferences, en dan Stay Off Functionality aanzetten.
Hmm ja, ik heb Stay Off gevonden, maar wanneer ik dan op een knop druk gaat m'n Palm gewoon weer vrolijk aan :) . In ieder geval heel erg bedankt voor de hulp, en ik denk dat ik je tip:
Maar mijn uiteindelijke tip zou zijn: koop een hardcase, daar krijg je geen spijt van...
maar ga opvolgen! 8)

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Vladimir G. schreef op 20 januari 2004 @ 23:30:
[...]

Hmm ja, ik heb Stay Off gevonden, maar wanneer ik dan op een knop druk gaat m'n Palm gewoon weer vrolijk aan :) . In ieder geval heel erg bedankt voor de hulp, en ik denk dat ik je tip:
Hoho wacht even, als het goed is moet ie 1 seconde aanspringen en dan weer netjes uitgaan. Je hebt vinkje alleen bij Enabled gedaan? Niet bij Only if Held?

Alors.

Pagina: 1