Toon posts:

[Mozilla] Virussen & dialers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik nu al een tijdje Mandrake 9.1

Daar zit ook Mozilla bij om mee te browsen op internet. Wat mij opviel is dat als ik naar een "foute/stoute" site ;) ga dat automatische installaties van dialers (of virussen!!!) worden gestopt :)

Er verschijnt zo'n venster die je ook krijgt als je iets wilt downloaden. Erg handig natuurlijk , je kan de download gewoon cancellen. Zo komt er geen troep op je systeempje...

Doet de Windows versie die ook? Of is dit alleen bij de Linux versie?

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Mozilla Firebird doet het ook :)

edit:

Alles dan automatisch, dus zonder download venster :)

[ Voor 57% gewijzigd door RAJH op 20-01-2004 22:16 ]

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:22

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Doet de windows versie ook.

Bovendien is Mozilla ook niet gevoelig voor die IRC worm dingen:
http://www.eenofanderevag...edirectorynaam/string.jpg

zoiets
Als je dat opent met mozilla krijg je iets van, the picture contained errors, terwijl bij IE een of ander ranzig javascript wordt geopend dat een IRC worm op je PC zet.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk veilig browsen in Windows _O_

Bedankt , ik ga 'm zo ff installeren...

Verwijderd

Topicstarter
Ik durfde er al niet op te klikken :X

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Is dit weer zo'n opzichtige kijk eens hoe goed mozilla is topic? >:) Dan moet ik even Opera aanprijzen, niet alleen vernieuwend in het browsen, maar ook in de informatie beheer (active contacts, thread based email, maak je eigen Views op je email die als tab in de browser komen, opslaan van zoekqueries om ze later terug te halen, newsreader, rssreader, chatprogramma en browser in 1) :+ En de fastest browser on earth :)

[ Voor 6% gewijzigd door Justice op 20-01-2004 22:25 ]

Human Bobby

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 16:09
Justice schreef op 20 januari 2004 @ 22:25:
Is dit weer zo'n opzichtige kijk eens hoe goed mozilla is topic? >:) Dan moet ik even Opera aanprijzen, niet alleen vernieuwend in het browsen, maar ook in de informatie beheer (active contacts, thread based email, maak je eigen Views op je email die als tab in de browser komen, opslaan van zoekqueries om ze later terug te halen, newsreader, rssreader, chatprogramma en browser in 1) :+ En de fastest browser on earth :)
Dat is ongeveer net zo'n overkill als met de GSM's van tegenwoordig..
De kracht van Firebird is juist de functie..
Pagina: 1