[PC]Monster Garage

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:26
Ik zit vast in Monster Garage bij de 4e opdracht waar je een ambulance moet bouwen die in 6 sec naar 60 mph gaat met een wheelie. Heb allebei de ontwerpen geprobeerd, maar krijg geen goedkeuring. Het zal vast wel weer zoiets stoms zijn dat de ruiten er niet in mogen blijven zitten (1e opdracht) of dat de passagiersstoel er ook in moet (3e opdracht), maar ik heb het nog niet gevonden :(

Iemand tips?

Verwijderd

Ik zou niet weten hoe het moet maar ik kom de eerste missie net eens door? :X
Ik heb hem helemaal gebouwd en dan is ie nog niet klaar? :r

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-02 14:57
Eerste missie had ik het probleem dat de ruiten van de deuren er nog in zaten. Die moeste ner uit. Het zijn zulke kleine rot dingen.

Enne zoals die lelijke TS al weet ben ik nog niet bij de ambulance. :P

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
ik kon al helemaal geen topics over deze game vinden..dus toch 1..
heb helaas geen antwoord op je vraag..
want ik zit zelf al eerder vast..
bij de opdracht om een swampbuggy te maken..
ik kan geen exhaust pipe maken..?
na veel zoekwerk op google ben ik erachter gekomen dat de makers vergeten zijn dit in het spel te doen..
hoe ben jij verder gekomen..?
kan ook al geen patches oid vinden

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

• kleinelievewolff
Zoals ik je al had gezegd, krijg je die ineens als freebie op dag 7 :O En ik ben nog steeds benieuwd wat jij hebt gedaan om die ambulance op zijn achterwielen te krijgen!

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-02 09:16
hmmz, vaag, ik ben in leven 3, en alle 3 de punten staat een vinkje voor
maar toch krijg ik dat mn Monster niet af is, en ik niet verder mag :?

• kleinelievewolff
Dat is die beetle toch? Daar moet je zorgen dat je allebei de voorstoelen er weer inzet en de achterklep, bumper en dat stukje dat je eruit moest zagen er weer inzet.

Bij level 4, 1e ontwerp moet je 8 keer dat zwaarste gewicht nemen, met dank aan tjAb :+

Verwijderd

Ik kom niet eens voorbij het 2de level. Ik krijg steeds het zelde probleem als dat fire bird had bij 3. Ik klap trouwens steeds uit het spel.

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-02 14:57
Dat crashes gebeurt (bij mij en kleinelievewolff in ieder geval) op het moment dat je bij de jobs die je kan toewijzen door drukt na de laatste.

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Verwijderd

Alleen kom ik dus nog steeds niet verder bij level 2. Ik krijg maar niet het een na laatste vraagtekentje (drive glide of zoiets) weg. Wat moet je hiervoor doen??

• tjAb
kleinelievewolff schreef op 22 januari 2004 @ 10:05:
Zoals ik je al had gezegd, krijg je die ineens als freebie op dag 7 :O En ik ben nog steeds benieuwd wat jij hebt gedaan om die ambulance op zijn achterwielen te krijgen!
hehe ja klopt....maar had deze reply al gegeven voordat ik je had geraadpleegd..
Rusty schreef op 23 januari 2004 @ 14:37:
Dat crashes gebeurt (bij mij en kleinelievewolff in ieder geval) op het moment dat je bij de jobs die je kan toewijzen door drukt na de laatste.
ja dat heb ik ook wel eens...hij loopt bij mij wel eens vaker vast...echt irri is dat..maar volgens mij is dat spel niet helemaal lekker
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 21:18:
Alleen kom ik dus nog steeds niet verder bij level 2. Ik krijg maar niet het een na laatste vraagtekentje (drive glide of zoiets) weg. Wat moet je hiervoor doen??
ik weet niet wat je allemaal hebt gedaan...maar dit lijkt erop dat niet alle bumpers in orde zijn (let op voorbumper) en je moet zo'n ab nogiets kopen...

maar ik zit nu vast bij de level met die mustang die je moet omvormen tot een grasmaaier..
heb alle drie ontwerpen geprobeerd...
maar krijg em maar niet goed...
hou geld over...maar dat komt omdat ik het dak verkoop.....anders kan ik nooit aan al mijn onderdelen komen :(

iemand deze level al gehaald?

[ Voor 40% gewijzigd door tjAb op 24-01-2004 10:55 ]

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-02 09:16
zit inmiddels in level 5 (de Limo)
Heb gekozen voor de sand-box
heb m helemaal af, alleen kom niet verder, op alle 3 de punten staat een vinkje..
moet hier ook de voorste stoel blijven zitten :? iemand die deze al heeft gehaald?

• tjAb
Fire_Bird schreef op 24 januari 2004 @ 17:12:
zit inmiddels in level 5 (de Limo)
Heb gekozen voor de sand-box
heb m helemaal af, alleen kom niet verder, op alle 3 de punten staat een vinkje..
moet hier ook de voorste stoel blijven zitten :? iemand die deze al heeft gehaald?
ja voorste stoelen moeten blijven zitten..

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~s_pot/limo.jpg
ben nu zelf bij level 7...
pff..daar moet wat gebeuren zeg..niet leuk meer als ik het zo bekijk...die wordt echt lastig...hij klapt er nu steeds uit als ik een aardig eind op weg ben...
andere keer maar weer ff moed verzamelen om verder te gaan..
level 7 moet je een van een porche een bak maken die golfballen moet kunnen ophalen en wegschieten....

Verwijderd

tjAb schreef op 24 januari 2004 @ 10:49:
[...]

hehe ja klopt....maar had deze reply al gegeven voordat ik je had geraadpleegd..

[...]

ja dat heb ik ook wel eens...hij loopt bij mij wel eens vaker vast...echt irri is dat..maar volgens mij is dat spel niet helemaal lekker

[...]

ik weet niet wat je allemaal hebt gedaan...maar dit lijkt erop dat niet alle bumpers in orde zijn (let op voorbumper) en je moet zo'n ab nogiets kopen...

maar ik zit nu vast bij de level met die mustang die je moet omvormen tot een grasmaaier..
heb alle drie ontwerpen geprobeerd...
maar krijg em maar niet goed...
hou geld over...maar dat komt omdat ik het dak verkoop.....anders kan ik nooit aan al mijn onderdelen komen :(

iemand deze level al gehaald?
Hmmmmm..... ik vraag me toch nu wel af wat een "ab nogiets" is. Ik neem aan dat je met bumpers in orde bedoeld dat deze nog intakt zijn en nog netjes op de auto zitten aan het eind.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-02 21:52
tijd voor versie 1.1 als je het mij vraagt :|

TheS4ndm4n#1919

• tjAb
Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 09:35:
[...]

Hmmmmm..... ik vraag me toch nu wel af wat een "ab nogiets" is. Ik neem aan dat je met bumpers in orde bedoeld dat deze nog intakt zijn en nog netjes op de auto zitten aan het eind.
bij de parts...kan je een AB foam kopen..die moet je hebben
en met die bumpers bedoel ik custom bumpers...framepje bouwen..

• RocketKoen
ik zit vast bij lvl 6 (grasmaaier). ik heb het 3e model gekozen (circelmaaier), maar ik kom steeds geld tekort voor alle onderdelen, en als ik iets van de auto verkoop is het ook niet goed schijnbaar.

wat kan ik doen om aan meer geld te komen?

TheS4ndm4n#1919

• tjAb
RocketKoen schreef op 25 januari 2004 @ 16:45:
ik zit vast bij lvl 6 (grasmaaier). ik heb het 3e model gekozen (circelmaaier), maar ik kom steeds geld tekort voor alle onderdelen, en als ik iets van de auto verkoop is het ook niet goed schijnbaar.

wat kan ik doen om aan meer geld te komen?
geld is daar idd lastig..

deze heb ik gemaakt

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~s_pot/grasmaaier.jpg

zoals je kunt zien is die helemaal kaal van binnen..alleen je bestuurdersstoel moet je houden..
al het carpet etc verkopen...dan kom je wel uit..
heb nog $7 over :)

Verwijderd

Hallo mensen,

Ik ben ook dit spel aan het spelen maar loop ook tegen de nogal vage opdracht omschrijving aan... Ik ben nu bij het level waar ik de ambulance moet omfussen maar het gaat mij maar niet lukken :? Ik had gekozen voor het 2e ontwerp (met het gewicht schuif mechanisme). Het geld onder de passegiersstoel heb ik gevonden, een nieuw blok geplaatst, 12 gewichten van 110lbs erin gefusseld maar ergens mis ik nog iets.
Weet iemand wat ik moet doen??
De vraag is hierboven ook al gesteld maar 't antwoord kan ik niet vinden...

Dank dank :P

• RocketKoen
Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 17:16:
Hallo mensen,

Ik ben ook dit spel aan het spelen maar loop ook tegen de nogal vage opdracht omschrijving aan... Ik ben nu bij het level waar ik de ambulance moet omfussen maar het gaat mij maar niet lukken :? Ik had gekozen voor het 2e ontwerp (met het gewicht schuif mechanisme). Het geld onder de passegiersstoel heb ik gevonden, een nieuw blok geplaatst, 12 gewichten van 110lbs erin gefusseld maar ergens mis ik nog iets.
Weet iemand wat ik moet doen??
De vraag is hierboven ook al gesteld maar 't antwoord kan ik niet vinden...

Dank dank :P
dat ontwerp is bugged volgend mij.
die gewichten moeten op een of andere manier op die schuifbak, alleen ze komen standaard op die paaltjes ernaast (bij mij iig)

pak gewoon het 1e ontwerp, die werkt wel

TheS4ndm4n#1919

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:33
Voor de Windows XP gebruikers met crashes: bij mij hielp het om de compatibiliteit van MonsterGarage.exe op 'Windows 98 / Windows Me' te zetten en 'Geen visuele thema's' aan te vinken. Ik kan nu in ieder geval lekker doorspelen :).

Ware het niet dat ik level 2 niet eens doorkom; alle vinkjes zijn gezet en alles wat ik erop kan schroeven zit erop maar miijn cooper snowmobile is nog steeds niet klaar :?.

Argh waar is is die achterbumper nou goed voor 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door RubenDJ op 27-01-2004 00:46 ]

specs

Verwijderd

RubenDJ schreef op 27 januari 2004 @ 00:11:
Voor de Windows XP gebruikers met crashes: bij mij hielp het om de compatibiliteit van MonsterGarage.exe op 'Windows 98 / Windows Me' te zetten en 'Geen visuele thema's' aan te vinken. Ik kan nu in ieder geval lekker doorspelen :).

Ware het niet dat ik level 2 niet eens doorkom; alle vinkjes zijn gezet en alles wat ik erop kan schroeven zit erop maar miijn cooper snowmobile is nog steeds niet klaar :?.
Zal dat eens proberen ruben, hier bevriest ie bij level 5 (:? de limo die brandweer-tauto moet worden iig).
Bij de kever met glij-inrichting moeten beide voorstoelen in de auto zitten (als ik het me zo goed kan herinneren tenminste).
Succes! (Je zal 't nodig hebben >:))

Verwijderd

RocketKoen schreef op 26 januari 2004 @ 18:23:
[...]

dat ontwerp is bugged volgend mij.
die gewichten moeten op een of andere manier op die schuifbak, alleen ze komen standaard op die paaltjes ernaast (bij mij iig)

pak gewoon het 1e ontwerp, die werkt wel
Dank dank! Het werkt 8)
Ben me nu aan het ergeren op de limo :P
Tijd voor een biertje :9

• mymind*
  • Laatst online: 10-02 14:46

mymind*

A Beautiful Mind

Ik heb die Swamp buggy nu voor elkaar, alleen het lukt me niet om die race uit te rijden. Het lijkt wel of ik te traag ga. Is er misschien een manier om sneller over het water te gaan? of is er een speciale manier om de checkpoints te halen?

edit:

Ik heb hem al gehaald, ik heb het tweede ontwerp maar gemaakt, die is een stuk sneller :)

[ Voor 19% gewijzigd door mymind* op 27-01-2004 22:59 ]

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:25
Ik heb hem nu ook in mijn bezit maar hij klapt steed terug naar windows.

Iemand daar oook problemen mee.

Dus ik kom gewoon niet klaar met een opdracht.
Want ik ben nu al veel keer opnieuw begonnen maar ik geef het nu op .. of iemand met een oplossing weten .

Windows Xp (up1)
R9600pro (cat 4.1 drivers
1gig 2100 cas2 ram

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-02 09:05
dit is gewoon weer zo'n buggy spel net als Street Legal en Street Legal : Redline, ook beide van Activision Value. Lijkt voor een groot gedeelte op dezelfde engine te draaien, en ze hebben er duidelijk nog niks van geleerd.

Voor Street Legal zijn in totaal voor 130MB !!!!!! aan patches uitgekomen en nog werkt het voor geen meter.

Maargoed neemt niet weg dat het weer een grappig spel is, ik kom dus niet verder dan level 5 (na de race van level 4 klaptie eruit) dus het is gewoon wachten op een patch.

• Spider_NL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
Hoe zet je de rollcage in elkaar???

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

• RonaldMcDonald
Paar van die steel tubes kopen en dan op zo'n mannetje rechtsboven klikken. Die kan dan een rollcage voor je maken.

• Ress
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-02 13:47
tjAb schreef op 21 januari 2004 @ 18:16:
ik kon al helemaal geen topics over deze game vinden..dus toch 1..
heb helaas geen antwoord op je vraag..
want ik zit zelf al eerder vast..
bij de opdracht om een swampbuggy te maken..
ik kan geen exhaust pipe maken..?
na veel zoekwerk op google ben ik erachter gekomen dat de makers vergeten zijn dit in het spel te doen..
hoe ben jij verder gekomen..?
kan ook al geen patches oid vinden
Hoe zijn jullie hier allemaal voorbij gekomen?

Op dat plaatje staat duidelijk een uitlaat, maar die krijg ik niet gemaakt, ik heb volgens mij alles al geprobeerd!
en aangezien er al een aantal wel voorbij zijn en er geen patch uit is...
???

• RocketKoen
Ress schreef op 01 februari 2004 @ 11:27:
[...]

Hoe zijn jullie hier allemaal voorbij gekomen?

Op dat plaatje staat duidelijk een uitlaat, maar die krijg ik niet gemaakt, ik heb volgens mij alles al geprobeerd!
en aangezien er al een aantal wel voorbij zijn en er geen patch uit is...
???
die exhaust pipe zit er wel in.
die krijg je op day 7 als freebee.

de reden waarom je niet klaar bent is waarschijnlijk dat je de passagiers stoel erin moet laten, terwijl die in het filmpje eruit is

TheS4ndm4n#1919

• RonaldMcDonald
ik was vergeten om dat stuk plaat dat je van de kofferklep afsnijd er weer aan te lassen.

Verwijderd

hallo ik heb het spel ook en binnen een paar minuten loopt het spel vast , wat ik ook doe , hij loopt vats , weet iemand hier iets op???? :(

• RonaldMcDonald
www.invictus.hu

er is een patch uit, bij mij heeft die ook een aantal probs opgelost.

Verwijderd

Mocht dat niet helpen, dan kan je beter een apart topic in Spielerij - Problemen & Vragen openen voor jouw probleem. Verschillende problemen zien we graag in aparte topics, maar ook is jouw probleem nogal onduidelijk.

Lees voordat je je topic opent eerst even Lees dit voor je een topic opent/een reply post! goed door, daar staan ook een aantal tips in die kunnen helpen.

Om te voorkomen dat dit topic offtopic gaat, doe ik hem dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.