Verkeerde positionering Microsoft BAD

Pagina: 1
Acties:

• klokop
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-01 12:34

klokop

swiekie swoeng

Topicstarter
ik durf dit bijna niet te posten, omdat ik wel weer op m'n kop zal krijgen van jullie, dat dit al 1000 keer gemeld is, en tevens normaal is. Maar: is deze reclame normaal?

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/NC2BS9KLEN/80

Zo ja, dan sorry.

maar ik vindt het niks...

Mozilla Firebird (Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.7a) Gecko/20040115 Firebird/0.8.0+) op Win2k

[ Voor 14% gewijzigd door klokop op 20-01-2004 22:51 . Reden: d's en t's, je kent het wel... ]

"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-02 13:01
Ik neukt
Ik loopt
Ik vindt

zo moeilijk is het dus :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-03 07:17
Ik vind hem niet irritanter dan anderen.

Kijk je 1x, en neem je verder niet in je op.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
De reclame is normaal, zie ook: Advertentiebeleid op Tweakers.net. De plek daarentegen lijkt wat minder normaal te zijn. Dus welke browser gebruik je en heb je al eens Ctrl+F5 gedaan om van alle bestanden de nieuwste versie binnen te krijgen?

[edit]
Een discussie of deze ad irritant of weet ik veel wat is, is niet meer relevant voor het topic en wordt dus niet op prijs gesteld :).

[ Voor 23% gewijzigd door Harm op 20-01-2004 22:03 . Reden: BTW ]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Titel-fix :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:37

Daniel

Kapitein NCC-1701
Over het algemeen ligt dit soort foute plaatsingen aan de browser en is het met een harde refresh opgelost. Als het aanhoudt zullen we het doorgeven aan Webads.

Verwijderd

Daniel schreef op 21 januari 2004 @ 09:32:
Over het algemeen ligt dit soort foute plaatsingen aan de browser en is het met een harde refresh opgelost. Als het aanhoudt zullen we het doorgeven aan Webads.
Bij mij hing dus ook die Microsoft reclame tot over de "reacties"-tab, zonder dat ik er omheen kon. Is dat echt de bedoeling?

Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.5) Gecko/20031007 Firebird/0.7

• Harm
  • Niet online
Heb je die ctrl+f5 dan al gedaan? * Harm heeft namelijk nergens last van met de laatste nightly van FB :).

Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7a) Gecko/20040121 Firebird/0.8.0+ (scragz)

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Kan er niet een algemeen AD-zeik topic komen? Zodat we onze klachen kunnen luchten. O-)

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tel tot tien en je hoeft geen topic te openen \o/.

• Harm
  • Niet online
Open hier maar een topic als je graag wil klagen over de banners :*) .

Klagen is over het algemeen alleen goed als er ook wat opbouwende kritiek wordt gegeven waar we wat mee kunnen, dus als je die kritiek wil geven: be my guest :) .
Pagina: 1