Dom, dom, dom... Sinds anderhalve maand heb ik een Radeon 9800 Pro. Nu kan je bij de anisotropische opties kiezen tussen Prestatie en Kwaliteit. Nu staat die optie boven de schuifregelaar die de hoeveelheid AF regelt. Ik dacht dat je die knopjes daarboven niet hoefde te gebruiken en dat je de prestatie en kwaliteit gewoon regelde met die schuif...!
Ik ben er NET pas achtergekomen dat die Prestatie/Kwaliteit knoppen los staan van de schuifregelaar...
Maar... ik heb net wat zitten zoeken op het net en kwam tot de ontdekking dat er eigenlijk haast geen zichtbaar verschil zit tussen Prestatie en Kwaliteit. Maar... de fps verschilt wel!
Klopt dit nou of niet...? Wie gebruikt er dan nog de Kwaliteit setting (ik dus, tot nu toe...)? Of zie ik iets over het hoofd?
Maar... ik heb net wat zitten zoeken op het net en kwam tot de ontdekking dat er eigenlijk haast geen zichtbaar verschil zit tussen Prestatie en Kwaliteit. Maar... de fps verschilt wel!
Klopt dit nou of niet...? Wie gebruikt er dan nog de Kwaliteit setting (ik dus, tot nu toe...)? Of zie ik iets over het hoofd?