[Ervaringen] NEC FE770M 17" CRT

Pagina: 1
Acties:

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Topicstarter
Een vriend van me zoekt een nieuwe monitor. Hij heeft nu een 17" CRT van Dell uit 1997 en die voldoet prima, alleen begint hij langzaam af te sterven.

Nederlanders willen altijd alles goedkoop en zo ben ik op zoek gegaan naar goedkope vervanging ;)
Vanmiddag zat ik op MyElectronics te bladeren en die bieden de NEC FE770 Multisync aan met diamondtron beeldbuis. Leek mij voor 100 Euro een heel mooi scherm, dat prima voldoet aan zijn eisen.

http://www.kieskeurig.nl/.../search1/NEC%20FE770M.htm

NEC biedt 3 jaar on-site garantie en MyElectronics is inmiddels gemaild met de vraag of het echt nieuwe schermen zijn, of refurbished.

Verder kon ik op google door de bomen het bos niet meer zo vinden, kwam op veel sites uit die hooguit een paar specs hadden staan maar weinig ervaringen.

In dezelfde prijsklasse van 100 Euro kom je vaak uit op een Shadowmask beeldbuis die ik persoonlijk toch een stuk minder prettig vindt dan een diamondtron.

Dus heeft iemand ervaring met deze monitor, is het zo mooi als het lijkt of toch maar verder zoeken?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Het is wel erg goedkoop voor zo'n beeldbuis :X , maar ik zou even afwachten wat ze je terug mailen >:)