Toon posts:

Bulkpaq 4x op NEC1300A

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben net nieuw hier, dus schiet me alsjeblieft niet gelijk neer ;)

Ik had een vraagje.
Ik heb Bulkpaq DVD+r's gekocht bij een online winkel, maar ze branden maar op 2x op mijn nec1300a. Nou heb ik gelezen dat meerdere mensen dit probleem hebben, maar is er een manier om dit te omzeilen (gehackte firmware ofzo)?

De mediacode van de DVD+r's is MEDIA ID001 en ik gebruik firmware 1.09.

Groetjes,

EVASiON

Verwijderd

Ik heb vier verschillende versies firmware geprobeerd maar ze blijven op 2,4 speed branden. 108v2 1.09 1.08B 1 1.0A 1. Maar op 2,4 doen ze het wel perfect dus laat ik het maar zo. 25 dvd+r voor 24,95 euro kan je eigenlijk ook niet voor tobben.

Verwijderd

hermanvh heeft een goede firmware voor deze bulkpac waarmee hij op 4 speed is te branden met de nec1300A. Je zou hem ernaar kunnen vragen,

Hans

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:25

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Hier staat tekst

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Stuur ff mailtje, dan mail ik m ff door :)

webOS all the way!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het geprobeerd, maar 10 pagina's lezen behoort niet echt tot mijn favoriete bezigheid :)

• elinsen
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-03 16:33

elinsen

Fear me......

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 01:06:
[...]

Ik heb het geprobeerd, maar 10 pagina's lezen behoort niet echt tot mijn favoriete bezigheid :)
Dat heet lui, en past niet binnen de regels van het forum :r

E.P.M. Linsen

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:24
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 01:06:
[...]

voor jou is er 1 oplossing: stel het aantal reacties per pagina in op 999. Dan hoef je nog maar 1 pagina te lezen! :) (icm met control-f is dit erg handig!)

Het niet willen lezen van het topic is niet de juiste instelling. Voor vragen als deze ís dat topic nou juist ge-opend. Lees de FAQ's en regelementen eens door. Voor dit topic vrees ik verder het ergste

[ Voor 5% gewijzigd door marteltor op 23-01-2004 01:24 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.