Ik heb super hekel aan dat irritante FPS drops niet normaal. Alller eerst "Hoi" ik heb velen malen de Search gebruikt maar ik kom niet op een oplossing. Het gaat om de spel Unreal Tournament (classic) Mijn instellingen: Alles high, 1024 x 768 32 Bit etc. Vsync staat uit, Anti... staan ook uit. Ik speel dit spel op OpenGL, waarom?, gewoon omdat het simpel weg sneller en beter draait dat D3D hierzo. op D3D zelfde probleem trouwens. Tijdens de game na (ongeveer) 30 sec krijg ik opeens een fps van 30 terwijl het heletijd op/rond de 100 bleef.
Mijn systeem-specs:
PIV 2.67
512 MB Ram PC 2700
ATI 9700 Pro Hercules
EPoX 4Pea+ Niks OC oid.
Gebruik nu nieuwste Omega driver, kheb wel meeste ATi drivers geprobeerd maar allemaal met hetzelfde probleem. Ik maak ook gebruik van DX9.
Ik speel dit allemaal op netspeed 4000, ping blijft schommelen rond de 60 als ik um hierop zet, soms gaat hij op de 20/30 waardoor happeringen onstaan. Met zo'n systeem moet ik UT toch goed en soepel kunnen draaien? ik had de FPS wel hoger verwacht.
Wie o wie kan mij helpen..
Mijn systeem-specs:
PIV 2.67
512 MB Ram PC 2700
ATI 9700 Pro Hercules
EPoX 4Pea+ Niks OC oid.
Gebruik nu nieuwste Omega driver, kheb wel meeste ATi drivers geprobeerd maar allemaal met hetzelfde probleem. Ik maak ook gebruik van DX9.
Ik speel dit allemaal op netspeed 4000, ping blijft schommelen rond de 60 als ik um hierop zet, soms gaat hij op de 20/30 waardoor happeringen onstaan. Met zo'n systeem moet ik UT toch goed en soepel kunnen draaien? ik had de FPS wel hoger verwacht.
Wie o wie kan mij helpen..