Toon posts:

[REDHAD9] vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het systeem onjuist afgesloten omdat hij vastliep nu krijg ik na de volgende keer als ik hem opnieuw opstart het volgende:

INIT: ID "x" respawing too fast: disabled for five minutes

en dan krijg ik alleen maar command line en ik wil in X hoe kan ik terug in X moet ik die vijf minuten wachten en gaat ie dan automatisch terug?? of moet ik een commando intoetsen ofzo?

• a casema user
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-02 11:20
startx :)

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

Verwijderd

achter de prompt typ je: startx

/edit: en a casema user was me voor :)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2004 21:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
en dan moet ik eerst vijf minuten wachten ofniet?

Verwijderd

waarom, heb je het al geprobeerd ?

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

gewoon proberen, als het niet werkt merk je het vanzelf.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 21:43:
waarom, heb je het al geprobeerd ?
ja en het lukt niet hij zegt: ff opsgescreven maar :S

code:
1
Xauth: error while loading shared libaries: libXXmuu.so.1: cannot open shared object file no such file or directory

weet iemand hoe ik dit kan oplossen en weer terug komen in X en ik zit nu in win XP trouwens en hij heeft me hele bureablad leeggemaakt en me startmenu lijkt wel alsof me register elke keer wordt gewist ofzo als ik opnieuw opsstart want me quicklaunch bar is ook steeds weg :S

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je mag gerust zelf eerst zoeken voordat je hier iets post hoor. Ik zou je dringend willen vragen NOS policy - updated 01/04/03 GOED door te lezen voor je hier nog een topic opent. Verder is :S hier niet een geldige smiley, en heb je al tot drie keer toe gepresteerd de naam van je distributie fout te typen. Nogmaals, ik wil je verzoeken de policy GOED te lezen, en geen topics meer te openen die er niet aan voldoen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.