Bij welke ISP echt 100% een VAST ip ?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-05 19:37
Is er ook ergens een overzicht waar ik kan zien bij welke ISP (dialup EN dsl/kabel) je een vast IP adres krijgt?

Bij kabel ISPs krijg je vaak een nieuw ip als je X minuten je modem uitzet, bij dialup bijna altijd niet vast..

Bij welke ISPs krijg ik wel een vast IP Adres

Verwijderd

@home

Al drie jaar het zelfde IP!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-05 18:35

qless

...vraag maar...

Je krijgt bij KPN adsl een vast ip (dit moeten ze door de opzet van het systeem) echter net als alle vaste adressen kan je de pech hebben dat het wijzigd (in tilburg centrum al eens gehad) maar daar sturen ze keurig op tijd een briefje voor.

Bij bbned is het volgens mij ook vast, bij alle kabel-boeren is het dynamisch, echter met een dusdanige lange lease dat je ook eigenlijk een vaste krijgt.

Bij demon dialup krijg je een vast ip, bij xs4all dialup is dit een extra dienst.

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik heb XS4ALL, zowel ADSL als Dial-Up.
Voor ADSL heb ik een vast IP, en bij Dial-Up heb ik dat ook (non-ADSL tijdperk).
Kortom, ik heb dus wel 2 IP-adressen. 1 voor ADSL en 1 voor Dial-Up. Dit doordat vast en inbel totaal verschillend werkt en via andere routers loopt.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

tweakdsl heeft ook vaste adressen als het goed is

chello ook meestal wel
ik heb 4 jaar hetzelfde ip gehad bij chello

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2004 22:55 ]

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-04 19:43

Gé Brander

MS SQL Server

Demon Internet

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:53

DataGhost

iPL dev

planet advanced :) al 3 jaar een vast ip :P

//edit: dus ook als mn modem uitgaat..

[ Voor 33% gewijzigd door DataGhost op 20-01-2004 22:52 ]

Verwijderd

demon
@home

je kan ook gewoon op de site van een ISP kijken bij hun info
staat er ergens fixed ip of vast ip adres dan zit t wel goed....

beetje zoeken kan geen kwaad toch :z

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Elke normale ISP heeft bij de specs van hun producten staan of er wel of geen vast IP wordt gebruikt. Zelf wat sites bekijken voordat je hier een topic opent kan dus helemaal geen kwaad, zie ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.