Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[layout] Navigatiebuttons naast pulldown menu

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 15:11
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakzone.nl/f/g/2525HbcTVE9T.gif

Zoals in de bovenstaande image te zien is wordt de laatste button een regel lager geplaatst vanaf de 3e pagina als de << button erbij komt. Mischien een optie om de buttons wat smaller te maken zodat ze gezamelijk wat minder ruimte innemen
Firebird 0.7+ / Win XP

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:16

crisp

Devver

Pixelated

een nowrap zal vast ook wel wonderen doen :)

Intentionally left blank

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 15:11
Ook een optie :)
Persoonlijk vindt ik ze gewoon wat groot, en niet zo goed bij de layout passen. Mischien dat er een plaatje van gemaakt kan worden net als de zoek button.
De ene knop " > "die altijd al naast het pulldown menu stond was ook altijd al een beetje een saaie grijze knop maar nu zijn er 2 saaie grijze knoppen bijgekomen. Maar goed dat heeft geen haast/prioriteit. Ze werken en daar gaat het om :)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Hoe die buttons eruit zien (zeker tov de dropdown) is natuurlijk heel erg afhankelijk van OS/themes/browsers etcetera. Bij mij (win2k IE6) passen de buttons beter bij de dropdown en ziet het er daarom als geheel al beter uit. Plaatjes is inderdaad een optie, maar low-prio; die layout-verneuking vind ik erger :)

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

lokaal fixed

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.