Nieuwe Voeding kopen, maar welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-01 21:29
hey,

Ik wou graag een nieuwe voeding kopen. waar ik ook wat CCFL's en Casefans op aan kan sluiten, ik dacht zelf aan een Q-Tec Voeding 450 Watt ATX.

Vermogen: 450 Watt, (Combined power: 225 Watt)
Prijs: EUR 50,00

Nou heb ik niet zo veel verstand van dit soort dingen, maar kan iemand mij hier mee helpen of deze wel goed is? :)

Alvast bedankt :)

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

als je met de search zoekt dan komt er aardig wat uit.. denk dat je eerst deze topic's maar eens door moet zoeken. Verder is het een kwestie van revieuws zoeken en op de verschillende voedingen zoeken hier op GoT en op Google :) Veel succes!

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-02 15:02

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ten eerste post je in een verkeerd fora. Je moet namelijk naar de overige hardware. Daar staat een prachtig topic over dit soort spul. Hier een linkje. Welke voeding heb ik nodig? Deel 2

Srry voor de misschien felle reactie maar de search zit er niet voor nix. ;)

Die Qtec lijkt mij niet veel soeps. Op een voeding kun je beter niet besparen.

[ Voor 17% gewijzigd door Ultraman op 20-01-2004 21:19 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• YoupY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
Welke voeding heb ik nodig? Deel 2

Ik denk dat je hier wel iets zinnigs gaat vinden :9

Die Q-tec zou ik in ieder geval niet nemen. Hij is wel lekker goedkoop, maar de voltages zijn absoluut niets. Ik heb er zelf ook eentje gehad en oc-ed en stressed werd de 5V lager dan 4.5, met als gevolg een berg instabiliteit.

Let bij de aanschaf van de voeding vooral niet op het totale wattage, maar kijk naar wat je 3.3V, 5V en 12V nodig hebben aan amps, en maar op basis daarvan een keuze voor een voeding.

Dat leuke zoekdingetje onderaan zit er niet voor niets :+ 8)

[ Voor 6% gewijzigd door YoupY op 20-01-2004 21:17 ]

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:58

_Ernst_

Mark It Zero!

Idd zoeken. :)
Maar als je dan toch een Q-Tec wilt kopen, koop dan niet de 450 watt versie maar de 550 watter. De 450 schijnt egt behoorlijk brak te zijn maar de 550 is en stuk beter. Ik heb zelf de 550 watt versie en die doet het tot nu toe prima, en met goede voltages.

Last.fm

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.