Toon posts:

[NFSU] connection problems

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik bij NFSU een game wil joinen, krijg ik steeds de melding dat er een connection problem is en dat dat aan een firewall ligt. Ik heb naar mijn weten mijn firewall uitstaan. Ik maak verbinding via een gehackt alcatel speedtouch modem. Mijn vader heeft daar NAT op ingesteld. Weet iemand een oplossing?

Verwijderd

Aangezien je nog steeds geen antwoord van wie dan ook hebt en dat ik weet dat dat zeer frustrerend is.. zeker bij deze vraag die ik zelfs kan beantwoorden :)

Anyway.. Je moet bij je NAT instellingen jou IP van je computer de default host maken dan forward ie alle connecties naar die pc.. en zou het moeten werken..

Het is maybe een beetje overkill voor alleen NFS maar ik weet niet van welke port NFS gebruik maakt uit me hoofd.. Maar dit moet werken

• UTerror
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-10-2024
Q. I'm behind a firewall and can't play Need for Speed Underground online. How can I correct this?

A. Playing Behind A Firewall
# We recommend that you do not play Need for Speed Underground online behind a firewall. However, if you do wish to play behind a firewall, you must open the following ports: TCP: 10900-10999 inclusive
# UDP: 3658 and 3659
If you need assistance in setting up your firewall, please contact the manufacturer of your firewall.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 16:28:
Aangezien je nog steeds geen antwoord van wie dan ook hebt en dat ik weet dat dat zeer frustrerend is.. zeker bij deze vraag die ik zelfs kan beantwoorden :)

Anyway.. Je moet bij je NAT instellingen jou IP van je computer de default host maken dan forward ie alle connecties naar die pc.. en zou het moeten werken..

Het is maybe een beetje overkill voor alleen NFS maar ik weet niet van welke port NFS gebruik maakt uit me hoofd.. Maar dit moet werken
Ok, bedankt.

Verwijderd

trap

Ik heb ook een firewall maar heb geen idee hoe ik dat flik.
Ik heb oiok een gehackte versie van de Alcatel Speedtouch Home.
Ik weet dat je met 10.0.0.158 (zoiets) in de modem instellingen kan komen.
Maar laatst hadden we geprobeerd de firewall uit te schakelen en daardoor gaat de hele verbinding eruit

Ik kon me herinneren dat ik een keertje had gespeeld zonder dat soort problemen en toen was ik ook online maar we hebben nooit iets veranderd

Kan iemand me plz helpen?