Toon posts:

[Prepaid] Welke?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou een nieuwe mobiel gaan kopen aangezien me ouwe kapot is....
Ik wil niet echt veel uitgeven(wil er ook alleen maar mee bellen ;) ) dacht zo'n 50-70 euro.
Nou heb ik ff gezocht en kwam ik uit bij de kijkshop met voor 50 euro een Philips Fisio 120 of Siemens C45...
Ik kan me herrineren dat er bij de zeeman( 8)7 ) een Nokia 3310 voor 50 euro was :D

Ik heb echt op alle gsm sites gekeken alleen ik kan geen Nokia 3310 vinden van onder de 70 euro.

Dus nu vraag ik jullie of jullie ergens weten waar ik een mooi prepaid mobieltje kan kopen voor 50-70 euro en of die Philips Fisio 120 wel een ok mobieltje is..

Alvast bedankt (8>

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:22
Ben niet helemaal op de hoogte van de huidige aanbiedingen, maar ik weet wel dat de 3310 al behoorlijk oud is en volgens mij kan je wel voor dat geld nieuwere gsm's kan vinden (en mooiere...).

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Verwijderd

Je kan de T100 van Sony-Ericsson kopen :)
heb hem zelf ook... kost nu nog maar 60 euro met een beetje mazzel dacht ik?
erg fijne telefoon als je alleen wil bellen :)

Verwijderd

De nokia 3310 is zeker oud :r , wel erg stabiel telefoontje en kan tegen allerlei stoten ;) . Bij de Dixons hebben ze dacht ik voor 69euro of 59euro een Sagem. Kijk maar eens op www.dixons.nl

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:22

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05 18:25
3310 is vrij dik en zwaar, niet al teveel mogelijkheden, maar hij belt wel.

T100 is volgens mij een erg mooi telefoontje, heb zelf de T310 en echt geweldig menu enzo.
Ben erg tevreden!

Verwijderd

Topicstarter
hmm die sagem is wel errug goedkoop :D nog wel kleurenscherm en de Dixons is hier vlakbij :D
heeft die ook games erop?
en die T100 waar kan ik die kopen ?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2004 21:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2004 21:20 ]

Verwijderd

Bij Orange heb je nu een Philips Fisio 120 voor maar € 39 incl. € 15 beltegoed. Als je dus écht goedkoop uit wil zijn...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 21:14:
Bij Orange heb je nu een Philips Fisio 120 voor maar € 39 incl. € 15 beltegoed. Als je dus écht goedkoop uit wil zijn...
Geef de link dan eens even, want ik kon hem niet vinden op orange.nl

Verwijderd

Toestel staat niet op Orange.nl maar is verkrijgbaar bij iedere Orange shop.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 21:56:
Toestel staat niet op Orange.nl maar is verkrijgbaar bij iedere Orange shop.
Goed dat je het zegt, heb even geen zin in een duur toestel en het is wel handig om even eentje te hebben in nood :z . Binnen een paar jaar wordt het toch een abbo :9

Verwijderd

Topicstarter
krijg je bij die sagem ook die covers erbij of moet je die later nog kopen ?
op http://www.sagem.com/mobi...veau3.php?modeleType=mob3 staat dat het erbij zit en op http://www.sagem-online.c...R_gb&language=EN&x=22&y=6 zie ik het in iedergeval niet bij ACCESSORIES van dat ding :*)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2004 22:43 ]

• Amien90
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2021
weet iemand een leuke aanbieding voor de 3310? prepaid of abonnement?
vond die van www.gsm.nl wel aardig .. 3.95 per maand met belminuten

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Siemens A52 bij de kijkshop was tot een tijdje terug 59...dacht nu nog steeds. Is in combinatie met een Orange SIM. Leuk toestel, krijg je nog een gratis tweede cover bij ook geloof ik. Licht, gebruikersvriendelijk (mijn ouders kunnen ermee omgaan :)) en gewoon betrouwbaar.

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:51

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Die fisio zou ik niet kopen, mn broertje heeft dat ding en hij loopt echt constant vast.
Het enige wat goed is aan die fisio is zn degelijkheid. Hij is namelijk al een keer van de trap gevallen, en dat heeft ie overleefd.

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Verwijderd

Topicstarter
zag net in de echo reclame van de BCC ze hebben die fisio voor 40 euro daar en de Ericsson T100 voor 60 euro...
op die t100 zitten daar nog leuke games op ? en kan je nieuwe downloaden?

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-05 23:48

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 14:33:
zag net in de echo reclame van de BCC ze hebben die fisio voor 40 euro daar en de Ericsson T100 voor 60 euro...
op die t100 zitten daar nog leuke games op ? en kan je nieuwe downloaden?
als je games wilt kun je ook de SE T230 overwegen... gaat weliswaar wel over je budget (99 euro met T-Mobile prepaid pakket), maar dan heb je wel als extra tov. de T100 een kleurenschermpje, GPRS, downloadbare games (geen java), polyfone beltonen en hij is net zo compact als de T100. Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar zo ontzettend veel duurder is ie niet, en als je nu de allergoedkoopste koopt wil je later misschien toch wel GPRS of een kleurenschermpje ofzo en dan heb je spijt dat je die iets duurdere niet hebt genomen :)

Van Orange heb je nog de nokia 3510i, die is gelijkwaardig (ook €99), maar heeft wel java. Hij is alleen wat 'lomper'.

Maarja, als je die extra funties echt niet zo belangrijk vindt dan kun je net zo goed voor de T100 gaan. Een andere optie is nog de siemens A52. Die is ook zo'n 50/60 euro en is ook compact, fijn bediening en polyfone beltonen.

PS. voor je andere vragen over Sony Ericsson hoe die is enzo, kijk es op http://www.sonyericsson.com/nl. Dan kun je elk toestel uitproberen.

[ Voor 28% gewijzigd door Palomar op 21-01-2004 15:25 ]

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op 20 januari 2004 @ 23:17:
Siemens A52 bij de kijkshop was tot een tijdje terug 59...dacht nu nog steeds. Is in combinatie met een Orange SIM. Leuk toestel, krijg je nog een gratis tweede cover bij ook geloof ik. Licht, gebruikersvriendelijk (mijn ouders kunnen ermee omgaan :)) en gewoon betrouwbaar.
De Siemens A52 is nu €57,95 bij de Expert. http://www.expert.nl/opruiming/telefonie.asp

Verwijderd

ik heb uiteindelijk de t100 gekocht van 60 euro bij bcc...
lekker klein toestel en erg makkelijk in gebruik :*)
en er zit nog wap bij ook :9

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 15:06 ]

Pagina: 1