Ik zit vast met Gunman

Pagina: 1
Acties:

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-01 07:24
Ok, ik ben stiekum meegeglipt in dat ruimteschip van de badguy. Vliegen ze naar een een of andere planeet. Daar aangekomen blijken er (uiteraard) monsters rond te lopen en dus maken ze rechtsomkeer, maar wel nadat ze de lading hebben gedropped. En daar zat ik dus in.
Nu sta ik daar op die binnenplaats, maar ik heb geen idee meer hoe ik daar wegkom!

Iemand die het weet?

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

Hmm, wist niet dat deze game in NL al uit was....

• Undertaker2
Hmmm... dat kan kloppen ja >:)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

Warez natuurilj, het zal ook wel niet

Verwijderd

Slotje maar...
edit:

nm

Verwijderd

Niet dat ik er iets over te zeggen heb hoor, maar waarom eigenlijk? Hij vraagt alleen maar hoe ie uit die situatie moet komen, en niet om het spel of zo, oftewel; Hij vraagt niets illegaals

• Undertaker2
Blijkbaar is Commdante nog steeds niet over z'n afgang heen...
Sjonge jonge zeg :r

(voor diegene die geen idee hebben waar ik het nu over heb moeten maar even een search doen op mijn naam) :)

Maargoed, iemand die weet waar ik heen moet?

Verwijderd

offtopic:
Undertaker2....wordt eens volwassen. De enige die afging was jij vanwege je zielige gedoe....waarmee je blijkbaar niet zonder kan!

OK, dus als ik geld heb gejat mag ik er alles van kopen want het is nu van mij?

Of is dat een slecht voorbeeld?

Ik wou eigenlijk meer zeggen dat ik het lame vind om hier over spellen te gaan lullen die illegaal zijn verkregen. Wacht dan tenminste tot het spel uit is.....

Aan de andere kant, hij vraagt idd nix illegaals en je hebt ook gelijk dat wij er eigenlijk dus nix over te zeggen hebben in dit soort gevallen. Maar een logische reactie hierop zou wel weer eens zo'n "waar heb je die vandaan/wat is het URL" kunnen zijn wat dus wel weer ongewenst is...

• Undertaker2
Om ff terug te komen op de topic, ik vraag alleen hoe ik door dat level kom, niks illegaals aan en dus niet verboden.

Dus je reactie "slotje" is onterecht.

p.s Er staat een "0" teveel in je Sig!

Verwijderd

Op dinsdag 12 december 2000 01:05 schreef Undertaker2 het volgende:
Om ff terug te komen op de topic, ik vraag alleen hoe ik door dat level kom, niks illegaals aan en dus niet verboden.

Dus je reactie "slotje" is onterecht.
offtopic:
HELP! Is er een dokter in de zaal? Bij voorkeur een oogarts?
<marquee>Moeilijk hè, lezen?</marquee>
p.s Er staat een "0" teveel in je Sig!
Zie je wel, je kan het wel >:)!

En nu niet meer....

Om antwoord te geven op je vraag: Nee, ik heb geen "oom" in America die me ff een "exemplaar" kan sturen via "air-mail" (Lees: sateliet verbinding) en kan je dus geen antwoord geven. Ik ben dus totaal zinloos aan het posten om toch maar je topic levend te houden |:(.

(Hierop zal "mr" Undertaker zeer waarschijnlijk gaan flamen omdat het immers zijn levensstijl is en niet anders weet....)

Probeer eens die deur rechtsboven aan trapje bij die gele plant!:P
(maw wat is er nou leuk aan een spel spelen als je niet ooit "ergens vast zit"?...dat is juist het leuke aan een spel.)

• Undertaker2
Ik heb eens wat reacties van je zitten lezen en ze zijn heel behulpzaam en aardig, dus ik begrijp niet waarom (vooral) de post hierboven zo vijandig ironisch en voornamelijk degraderend moet zijn?

Verwijderd

Ooit gehoord van actie is gelijk aan reactie?

Ik handel op de manier hoe ik behandeld wordt.

Aangezien jij zo vijandelijk bent als het maar kan, simpelweg om een onenigheid die een tijd geleden heeft plaatsgevonden waar jij je zin toen niet kon krijgen, die eigenlijk niet eens van toepassing was gezien de hele discussie afdwaalde naar een ander onderwerp.

Immers de discussie begon op het moment dat je zei dat de GF2 MX een verrote kaart was omdat je maat (vriend klinkt weer zo :r) hem moest onderklokken en ik zei dat de MX sneller kon zijn dan een GTS waarop jij aan nam dat ik dit in het algemeen bedoelde en aldus vel terug reageerde en met zgn "feiten" aankwam. Toen ik zei dat de MX beter was naar verhouding (mijn verouderde standpunt gezien de GTS al snel in prijs verlaagt was, waarvan ik niet geheel van op de hoogte was) en zelfs toen ik toegaf dat mijn standpunt verouderd was in een poging de inmiddels zinloze discussie te stoppen, begon je pas echt irritant te worden dmv continu ICQ berichtjes te sturen waar ik op dat moment niet van gedient was.
Ik had je toen gewaarschuwd dat ik je op "ignore" zou zetten als je je stroom van berichten niet stop zou zetten. Dit heb ik toen gedaan, waarna je vervolgens een topic aan mij voor droeg genaamd "Wie is hier nou zielig" waarin je jezelf overtreft door zielig te gaan flamen.

Verwijderd

wat loop je nou te zeuren CommDante. jaloers dat je geen kabel hebt?

Verwijderd

Rustig aan zeg.

Verwijderd

ja ok maar ik vind gewoon dat undertaker gelijk heeft. hij stelt gewoon een vraag, weet je het antwoord niet ga dan niet moelijk lopen doen en vragen om een slotje.

Als we voor elk illegaal dingetje hier op got een slot gaan vragen dan kunnen de adjes got beter sluiten, want volgens mij draait 95% van de mensen hier een illegale versie van windows. Om een slotje vragen is terrecht als er direct om warez gevraagd wordt anders niet imo.

ik begin ook een beetje te balen van het slotjes gedrag. Als je iets illegaals ziet paas het dan gewoon door naar lieve adjes en laat zij het lekker uitzoeken.

/edit grrr typo.

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Maar om ff antwoord te geven op de vraag die werd gesteld: je hebt waarschijnlijk die dokter al wel gezien. die jij dan gaat redden en dan laat ie zo;n beest los. Kijk eens in die container, zie je ook een barst zitten??

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-02 17:07

Flexx

This side up

dat spel ligt al een paar weken bij de free record shop

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
wat een kinderachtig gedoe hier,
nahja, ik heb hem al uitgespeeld,

je moet gewoon ergens een deur inkunnen hoor! aan de zijkanten van die binnenplaats loopt op een verhoging een pad, daar moet je op zien te komen en dan kan je ergens een deur zien, dat kan je al zien als je daar staat volgens mij, tja HET IS AL een TIJD terug DAT IK hem HAD! (nananannaanaa)

ow wacht KAAS jij hebt gelijk, foutje bedankt! :D

• Undertaker2
Je zit er er wel erg mee he, Commdante? En je bent nog STEEDS gefrustreerd! Nog erger, je bent zoooooo gefrustreerd dat je 3 weken later om half 2 in de nacht er weer over begint! |:(

Actie = reactie zeg je he?

Je geeft met die zin toe dat je dus nog steeds gefrustreerd bent, immers je begint alweer met je geblaat over geforce dit en dat het zus en zo was...

Ooowwww wat zielig zeg! Kan je je woede maar niet kwijt? Moet je wraak hebben?
Wat moet jij toch een gefrustreerd leven hebben!

Kom op! Wordt wakker! Get a life!

(Je bent echt kostelijk amusant!)

p.s
Kaas, bedankt, ik ga dat ff bekijken.

Verwijderd

ja undertaker kap nou maar

• Undertaker2
Weet je?

Je hebt gelijk, ik ga me weer druk zitten maken om zo'n idioot, mijn fout.

Verwijderd

De oplossing dan maar.

Vanuit het ruimteschip gezien is links in de hoek een ruimte met trap.
Klim deze omhoog, een wazig figuur opent een kist waaruit een alien komt.
Schiet in die kist op de rechter wand en er verschijnt een opening.
Nu kun je verder!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Op dinsdag 12 december 2000 00:11 schreef CommDante het volgende:
Hmm, wist niet dat deze game in NL al uit was....
Hij is gewoon uit hoor.
Kijk maar bij Media markt amsterdam.

Thy will see the light...

Verwijderd

Wat een zielig gedoe zeg!

Commdante, je bent wel een beetje aan het zeiken hoor. Ik hoor ook bij dat deel van de tweakers bezoekers die schoon genoeg heeft van mensen die "voor moderator" gaan spelen.

Als je het antwoord op de vraag zelf niet weet, reageer dan niet

En wat Undertaker betreft. Als Commdante zo gefrustreerd en vervelend is, ga er dan niet op in.

Verwijderd

wat loop je nou te zeuren CommDante. jaloers dat je geen kabel hebt?
1 woord: bril!
Aan de andere kant, hij vraagt idd nix illegaals en je hebt ook gelijk dat wij er eigenlijk dus nix over te zeggen hebben in dit soort gevallen. Maar een logische reactie hierop zou wel weer eens zo'n "waar heb je die vandaan/wat is het URL" kunnen zijn wat dus wel weer ongewenst is...
Ik verbeter mezelf hier al vanwege de opmerking die DMaarten over mijn reply had.

Mr Undertaker begint meteen weer te flamen etc etc. Ik ga voor de rest niet meer op hem in omdat het toch alleen maar in een welles-nietes met oude koeien uit de sloot halen is!
dat spel ligt al een paar weken bij de free record shop
Tja, als dat er nou gewoon gezegt werd.
wat een kinderachtig gedoe hier,
Welkom bij de club
Je zit er er wel erg mee he, Commdante? En je bent nog STEEDS gefrustreerd! Nog erger, je bent zoooooo gefrustreerd dat je 3 weken later om half 2 in de nacht er weer over begint!
Actie = reactie zeg je he?

Je geeft met die zin toe dat je dus nog steeds gefrustreerd bent, immers je begint alweer met je geblaat over geforce dit en dat het zus en zo was...
Ik geef met die zin toe dat ik nog steeds net zo hard naar je terug zou gaan flamen als jij naar mij.
Ooowwww wat zielig zeg! Kan je je woede maar niet kwijt? Moet je wraak hebben?
Wat moet jij toch een gefrustreerd leven hebben!

Kom op! Wordt wakker! Get a life!

(Je bent echt kostelijk amusant!)
Moet jij zeggen met je zielig berichtje via ICQ die je nog door je vriendje laat posten ook:
"Ik heb je lekker op je punt gezet, lekker peuh. Ik heb lekker gelijk ****"

Zucht, ik ga geeneens meer in op je zielig manier van handelen. Hoe vaak ik ook probeer om het goed te maken, je gaat alleen maar terug flamen.
En wat Undertaker betreft. Als Commdante zo gefrustreerd en vervelend is, ga er dan niet op in.
LOL, nou ben ik ineens de badguy...moet toch niet gekker worden....ach ieder zijn eigen mening! Maar het zou toch beter zijn als mensen wat beter replies lezen voordat ze gaan flamen!

Verwijderd

1 woord: bril!
nou ok ik ben echt scheel maar ik zie niet wat je bedoeld.

niet om te flamen dus chill

• Kaas
  • Niet online
Nieuw vraagje over gunman. Ik rijd nu lekker met een tankje rond, maar dan kom ik bij een brug waar ik dus niet over heen kan vliegen. Dus ik lekker lopen naar zo'n huisje, waar ik dan die brug dicht moet doen. Dan loop ik lekker op het balkon en wordt ik voor m'n sodemieter geschoten door 3 van die wallguns. Weet iemand hoe ik daar verder moet?

Verwijderd

offtopic:
Sub:[quote]
wat loop je nou te zeuren CommDante.
[/quote]

Meeste onenigheid gaat over dat ik zei dat het misschien niet zo'n gek idee was om er een slotje op te doen.

DMaarten zei toen dat dat niet het geval was omdat er gewoon wat over een spel werd gevraagd. Later bleek ook dat dit spel dus al in de winkel lag. (Ook niet bedoelt als flame, maar als uitleg:) Als je dus gewoon de topic had gelezen had je gezien dat ik helemaal niet aan het zeuren was!

Verwijderd

ah kijk ik d8 dat je bedoelde dat je wel kabel had... |:(

Verwijderd

He He, dat ook, maar dat staat nergens :) *D: :)!

• Visionist
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09-2025
Commdante, er wordt hier alleen een simpele vraag gesteld over het spel Gunman.... als jij niet zeker weet of het spel uit is of niet, reageer dan niet op deze topic! Vooral niet als je een slotje gaat aanvragen for no reason
Topic is gestart omdat hij vast zat in een game en hulp daar mee nodig had.

• Kaas
  • Niet online
Zou iemand mij kunnen helpen, ik kan er niet tegen als ik vast zit. (zie boven voor vraag)

• Undertaker2
loop langs brug --> rechtdoor --> "grot" in --> links trap langs muur (er staan groene containers vlakbij) -- trappetje omhoog --> (je komt in een huisje) --> NIET 2e trap omhoog, maar het huisje uit gaan. Nu is het een kwestie van rechtdoor lopen en dan kom je vanzelf bij de schakelaar die de brug doet zakken

• Kaas
  • Niet online
Thanx, ik had die hele hendel niet eens gezien |:(
Pagina: 1