Toon posts:

elektro zaken alleen voor NoordBrab.

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Okay, ik woon vlakbij Tilburg en we hebben daar elektro zaken zat, maar helaas verkopen die geen een van alleen fans, 12v stekkertjes, kapjes, stroomdraad, ledjes ed. In tilburg kan ik ook nooit een zaak vinden voor fans ed.
Tot voor kort de radiobeurs, maar die is opgehouden met dat soort spul te verkopen. :(

Wie weet toevallig wel een paar zaakjes, in de buurt van Tilburg of Tilburg zelf waar ze al dat spul verkopen, ik word namelijk elke keer door alle verschillende winkeliers in een visuele circel rondgestuurd en ik wordt er gek van!!! :(
Ik studeer in Eindhoven dus dat is ook goed als je een beetje kunt vertellen hoe ik er kom. Breda is ook nog een optie.

Ik vind het de moeite niet om er een heel stuk voor te reizen want ik weiger te geloven dat hier nergens iets te vinden is.
Verder vind ik via internet voor zulke kleine dingen niet handig, omdat je dan te veel aan porto betaald.

Alvast bedankt voor de moeite

• djkolk
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 07:08
ga eens kijken bij display op de kleine berg in eindhoven(centrum) of wiener electronica op de kruisstraat( vlakbij de woenselse markt) bij de eerste heb je de meeste keus.
suc6

Verwijderd

Topicstarter
Thnx

and... we want more.. we want more.. :)

Verwijderd

Radiobeurs heeft nog fans en zo liggen hoor. Achterin en dan de trap op.

En in de vrije markt (heuvelstraat). Die vent met al z'n pluggen, kabels en zooi.

• Kit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-07 18:05

Kit

In Breda heb je een zaakje waar ze alles verkopen: fannetjes, fingerguards, stekkertjes enz. Ik heb daar ook veel gekocht. Dat zaakje heet Electra en zit op de Haagdijk, dat is midden in de stad :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 12 december 2000 00:29 schreef HlpDsK het volgende:
Radiobeurs heeft nog fans en zo liggen hoor. Achterin en dan de trap op.