Toon posts:

Bios Asus K7M 125

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net deze nieuwe bios geflashed maar kan nu niet opstarten omdat mijn hd (Quantum KA 9.1 gig) niet gevonden kan worden.
Weet iemand wat ik moet doen?
PS: GDEW, mijn mobo heeft superbypass, ik post wel als ik verschillen zie.

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:40
Op een andere PC een ander bios downen, die op een bootable diskette zetten. Daarvan booten en andere bios er weer opzetten. Dan zou ie het weer moeten doen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat kan ik wel maar heeft de 124 ook superbypass?

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Probeer bij het opstarten direct de delete knop ingedrukt houden in de bios bij HD User zetten en dan handmatig de instellingen van je HD invullen, dat werkte bij mij nadat de comp opgestart was in windows heb ik hem weer uit gedaan en in de bios auto detect gedaan en toen deed dat het wel weer.
ik had dat niet gemeld omdat ik dacht dat ik zelf een stommiteit uitgehaald had met flashen maar nu blijkt dat er meer problemen waren.

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

Verwijderd

Maxx,

Ik had precies het zelfde probleem, biep biep , tuut tuut, mijn hele pc ging tekeer!!! London Orchestra :)

Maar toen gewoon op del. gedrukt, in mijn bios, mijn HDD weer Automatisch laten detecten, en bingo het werkte weer! Maar ik heb wel ALL mijn BIOS INSTELLLINGEN opnieuw moeten instellen... :(

Maaarja, SuperBypass staat bij mij ook NU op enabled... ga het zo testen...