Verkeerd gemod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-10 19:25

Mojo

The Power Within

Topicstarter
Ik vind dat ik in deze reactie van mij in deze thread niet goed gemod ben. Er staat 0 terwijl ik vind dat ik aan deze nieuwspost zeker wat zinnigs te melden heb, wat verder niemand anders nog gezegd heeft. Bovendien de mensen boven mij, zijn ook niet goed gemod.

Diegene die het met mij eens is, krijgt ook 0 terwijl degene die het niet met me eens is +3 krijgt. Dit vind ik niet kunnen.

offtopic:
Post 750 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Mojo op 20-01-2004 20:09 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

sokje schreef op 20 januari 2004 @ 20:04:
Ik vind dat ik in deze reactie van mij in deze thread niet goed gemod ben. Er staat 0 terwijl ik vind dat ik aan deze nieuwspost zeker wat zinnigs te melden heb, wat verder niemand anders nog gezegd heeft. Bovendien de mensen boven mij, zijn ook niet goed gemod.

Diegene die het met mij eens is, krijgt ook 0 terwijl degene die het niet met me eens is +3 krijgt. Dit vind ik niet kunnen.
Je hebt gelijk dat het geen troll waardering verdient, maar +3 vind ik wat veel :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Topicstarter
Dat klopt, het gaat mij ook over mijn 0 in vergelijking met de 3 van degene boven me.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Zo te zien is het al een aardig eind rechtgebreid! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Topicstarter
Danku allen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik denk dat Intel het nog moelijk gaat krijgen, echt geweldig doet de Prescott het niet op de previews, terwijl de AMD cpu's erg goed zijn.
Let voortaan wel ff op dat deze zin an sich een troll herbergt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Topicstarter
Ecteinascidin schreef op 21 januari 2004 @ 09:09:
[...]

Let voortaan wel ff op dat deze zin an sich een troll herbergt
Hoezo, ik vind dat de Athlon 64 zich al heeft bewezen, door erg goed te presteren. De Prescott daarentegen heeft naar mijn weten nog geen bewijzen geleverd dat ze erg goed is. Tot nu toe alleen maar, dat hij erg warm is én voorlopig nog niet geweldig presteert.

Kortom, wat is de troll aan deze zin? Het enige wat ik doe is de waarheid vertellen, die vanuit mijn ogen OK is. Dat ik liever een AMD dan Intel heb, kan mijn keuze misschien een beetje beinvloeden, maar ik denk wel dat ik voldoende objectief blijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Klopt, maar als je die onderbouwing er meteen bij zet dan ziet zo'n reactie er meteen anders uit. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

sokje schreef op 21 januari 2004 @ 09:48:
[...]

Hoezo, ik vind dat de Athlon 64 zich al heeft bewezen, door erg goed te presteren. De Prescott daarentegen heeft naar mijn weten nog geen bewijzen geleverd dat ze erg goed is. Tot nu toe alleen maar, dat hij erg warm is én voorlopig nog niet geweldig presteert.
Een eigen mening op basis van speculatie, alsmede het negatieve verwachtingspatroon van iets waarvan nog helemaal niets is verschenen vallen bij mij iig onder de categorie 'troll'. De stelligheid waarmee je de Prescott negatief wil benadrukken en zeker tov AMD Hammer maakt het voor anderen iig makkelijk om met jou in discussie te gaan en niet zozeer op basis van argumenten.

Indien je overigens zo'n stelling betrekt, vermeldt dan ook enkele Hammer-dingen die niet jofel zijn, zoals registered memory, warmte en zeer snelle socketshuffles. Niet correcte PR-ratings en prijzen/leverbaarheid geef ik je dan cadeau.

[edit]
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=944231
Eigenlijk zou iedereen al AMD moeten kopen uit dankbaarheid voor de lage prijzen van zowel AMD zelf als die van Intel.

Volgens mij was de computermarkt echt vreselijk geweest zonder AMD.
Sjaaa, dit is nog veel erger ongefundeert ei'k.

[ Voor 14% gewijzigd door Delerium op 21-01-2004 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

En die staat op +3 inzichtvol :o

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
dawuss schreef op 21 januari 2004 @ 10:21:
[...]

En die staat op +3 inzichtvol :o
*pakt LM-gun*
*poof*

eens kijken wat voor effect het heeft :+

staat nu op 1.67, nog 1 moderatie eroverheen en hij staat op de 1. dat ga ik niet doen - op die manier multi-modden is lame :)

[ Voor 24% gewijzigd door G33rt op 21-01-2004 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Topicstarter
Ecteinascidin schreef op 21 januari 2004 @ 09:54:
[...]

Een eigen mening op basis van speculatie, alsmede het negatieve verwachtingspatroon van iets waarvan nog helemaal niets is verschenen vallen bij mij iig onder de categorie 'troll'. De stelligheid waarmee je de Prescott negatief wil benadrukken en zeker tov AMD Hammer maakt het voor anderen iig makkelijk om met jou in discussie te gaan en niet zozeer op basis van argumenten.

Indien je overigens zo'n stelling betrekt, vermeldt dan ook enkele Hammer-dingen die niet jofel zijn, zoals registered memory, warmte en zeer snelle socketshuffles. Niet correcte PR-ratings en prijzen/leverbaarheid geef ik je dan cadeau.

[edit]
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=944231

[...]

Sjaaa, dit is nog veel erger ongefundeert ei'k.
Ik ben het met je eens, dat het eigenlijk geen eerlijke vergelijking is. Máár zoals gezegd, De Athlon 64 presteerd vooralsnog goed en de prescott doet dat niet. Natuurlijk is wat er over de toekomst gebeurd pure speculatie, maar daar is weinig fout aan denk ik. Zolang dit maar objectief gebeurd.

Edit: Wat precies is nu de definitie van een troll?

[ Voor 4% gewijzigd door Mojo op 21-01-2004 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ongezouten mening die grof/ongefundeerd is en onder de gordel of insinueert.
Da's de def van Troll volgens TMF-FAQ (is bijna 3 jaar oud :))

* Delerium pakt PM-tools en gaat troll hunten.
Sokje laat ik staan om onduidelijke reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Topicstarter
Ecteinascidin schreef op 21 januari 2004 @ 10:52:
[...]

Da's de def van Troll volgens TMF-FAQ (is bijna 3 jaar oud :))

* Mojo pakt PM-tools en gaat troll hunten.
Dan vind ik mijn woorden ook niet een troll. Het is immers onderbouwd en zeker niet "ongezouten"

Edit:
Sokje laat ik staan om onduidelijke reden.
_/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door Mojo op 21-01-2004 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
De Athlon 64 presteerd vooralsnog goed en de prescott doet dat niet.
de Prescott is ook nog niet op de markt, en de Athlon64 wel. Verder wordt het pas echt een onderbouwd is als je er sample-reviews bij gaat halen, zo lijkt het meer een loze fan-kreet, waardoor de modpunten voor de 0 of de -1 troll gebruikt worden door de meeste mensen :)
Pagina: 1