Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] myReact ongewenste aanpassingen

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Sinds de nieuwe versie van React heb ik een tweetal problemen welke ik graag onder jullie aandacht zou willen brengen.

Ik maag gebruik van Mozilla Firebird 0.7

• Links naar topics zijn tegenwoordig onderstreept bij mij (onder 'Custom fora' en 'Post History').
• Onder de header van de 'Post History' is een lege regel zichtbaar. Deze kan naar mijn inzien weggehaald worden :)
edit:
Wat mij betreft kan de hele header zelfs verwijderd worden..

Helaas kan ik slecht zien of deze meldingen reeds naar voren zijn gekomen...

[ Voor 11% gewijzigd door Spider.007 op 20-01-2004 20:03 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:37

crisp

Devver

Pixelated

mwa, problemen vind ik een groot woord; het werkt toch? ;)

Intentionally left blank

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
crisp schreef op 20 januari 2004 @ 19:58:
mwa, problemen vind ik een groot woord; het werkt toch? ;)
Wat mij betreft kan dit met lage prioriteit worden opgelost :) Ik wilde echter voorkomen dat het in het geheel niet onder de aandacht zou worden gebracht.

Overigens lijkt het dat er bij deze minor upgrade een groot aantal zaken zijn veranderd en dat het niet alleen bij bugfixes is gebleven. Is dit correct?

[ Voor 20% gewijzigd door Spider.007 op 20-01-2004 20:05 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Spider.007 schreef op 20 januari 2004 @ 20:02:
[...]

Wat mij betreft kan dit met lage prioriteit worden opgelost :) Ik wilde echter voorkomen dat het in het geheel niet onder de aandacht zou worden gebracht.

Overigens lijkt het dat er bij deze minor upgrade een groot aantal zaken zijn veranderd en dat het niet alleen bij bugfixes is gebleven. Is dit correct?
Klopt; in feite zijn zo'n beetje alle templates onder handen geweest om 'skinning' dmv CSS mogelijk te maken; daardoor zijn er hier en daar wat dingetjes anders gedaan, en oude requests meegenomen.
Voor React was het een minor upgrade, voor de templates dus een grote :)

Of die linkjes in myReact nou wel of niet underlined zijn is wat mij betreft geen issue; ik heb ze nu de 'forum' class gegeven gelijk aan de list_topics zodat je ook in myReact kan zien of een link al visited is of niet. Enige bijkomstigheid is dus de underlining. Om dat te 'verhelpen' zou je dus een extra class moeten maken, of een uitzondering in myReact moeten zetten, maar dan hebben de paginalinkjes ook geen onderlijning meer.

Op dit moment idd lage prio, en ik zou ook graag van meerdere mensen een mening willen hebben voordat ik dit weer verander; mij stoort het namelijk absoluut niet...

[ Voor 4% gewijzigd door crisp op 20-01-2004 21:47 ]

Intentionally left blank

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:20
crisp schreef op 20 januari 2004 @ 21:44:
[...]

Op dit moment idd lage prio, en ik zou ook graag van meerdere mensen een mening willen hebben voordat ik dit weer verander; mij stoort het namelijk absoluut niet...
Aangezien je er om vraagt: het eerste punt was me nog niet eens opgevallen, omdat bij sommige skins links niet altijd onderstreept zijn. Het is misschien beter om één rechte lijn te trekken in alle skins, dus overal wel óf niet onderstreept, maar van mijn part blijft het zoals het nu is.

Dat er een open ruimte onder de header van Post History staat is misschien niet echt nodig en het is een kleine moeite om dat te fixen, maar nog minder dan bij het eerste punt zou ik me er aan kunnen ergeren, dus echt nodig is dat ook niet :)

The devil is in the details.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

de lege ruimtes heb ik weggehaald :)

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

is die onderlijning nou nog echt een issue of mag deze dicht? :)

Intentionally left blank

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:41

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Nou, misschien mierenneukerij, maar ik vond het MyReact een tikje rustiger voordat deze nieuwe versie er was. Zonder onderlijning vind ik het ook mooier.

Maar lage prio inderdaad :)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

dan kan wmb deze wel bij deze: [rml][ got tpl] myreact / notes / pushmessages[/rml]
die gaat ook over redesign van de myreact en staat al op mijn todo :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.