Toon posts:

[TomTom] Download versie 2.24 gaat niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mischien een beetje stom om hier te posten, maar Google heeft mij niet kunnen helpen aan de versie van Tomtom2.24 en de nieuw GPS 2.09.

Als ik de files van Tomtom.com wil pakken dan krijg ik de melding dat de files Corrupt zijn.
Aangezien ik geen Warez verzoek plaats, vraag ik of iemand een link oid heeft waar ik deze versies normaal kan downloaden.

Bvd

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Ik stel voor dat je de mensen van Tomtom rechtstreeks even mailt.

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
Tja dat is ook een optie (Als ik het Email adres kan vinden)
Maar ik wil graag vanavond mn software updaten, is er geen andere site bekend waar ik de updates kan downloaden? het is toch gewoon legaal!

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:39
Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 20:14:
Tja dat is ook een optie (Als ik het Email adres kan vinden)
Maar ik wil graag vanavond mn software updaten, is er geen andere site bekend waar ik de updates kan downloaden? het is toch gewoon legaal!
Morgen kun je toch ook nog je software updaten ? Ik begrijp de spoed niet ...
Dus bel / mail naar je vrienden van TomTom en leg ze het probleem voor.

En die corrupte files kunnen veroorzaakt worden door een downloadmanager, dus uitzetten die hap als je er eentje hebt draaien !

-

Verwijderd

Ik heb ze tot nu toe altijd van www.tomtom.com/support gehaald... raar dat ze nu corrupt zijn.

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik geen downloadmanager oid, als ik bij een vriend van me het spul download dan werkt het prima. Als ik het stuur naar mijn pc via internet (vanaf de computer van die vriend van me) dan werkt het niet. Mijn pc en/of internet verbinding (Router mischien) zorg(en) er mischien voor dat de data corrupt raakt? ik heb er iig nog nooit last van gehad.

[Ow ik zie nu dat alles wat ik download in .rar .zip formaat corrupt raakt ik weet dat dit niet het juiste forum is maar iemand enig id wat dat kan veroorzaken?]

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Zijn al aardig wat topics over.

Kijk hier eens

[ Voor 6% gewijzigd door Metalium-220 op 21-01-2004 00:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die topics door gelezen, en via een download manager ging het wel goed!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:55

Nitai

Live the life you love.

Kahoona, ik denk dat het probleem niet bij de update van TomTom ligt maar aan jouw pc. Er is klaarblijkelijk iets mis met je Windows. Welke windows draai je? Het is soms wel eens nuttig om je temp directory leeg te maken (in Win2k/XP onder Document & Settings / Local Settings / Temp en Windows 9x gewoon Windows / Temp)

Je kan ook proberen je Windows Installer te updaten.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Pagina: 1