Ik ben in het blijde bezit van 2 joysticks:
1x TM FLCS en TQS waar mijn keyboard aanhangt en deze zit aangesloten op mijn PS/2 keyboard port (met adapter).
1x Arcade joystick (C64/Amiga) met analogue/digital converter.
Ik gebruik de FLCS voor flightsims en de Arcade voor MAME/C64 en Amiga games. Ja ik speel soms nog steeds IK+, 1942 en Lotus .. dit alles op mijn TV via mijn TV-out (Asus v7700 DLX) ..
Probleem:
Mijn keyboard zit aangesloten op mijn FLCS en als ik mijn FLCS uit de game port trek op mijn SB Live! dan krijgt deze geen stroom. Gevolg.. mijn Keyboard werkt ook niet meer, ondanks dat deze via de FLCS wel aangesloten zit op de PS/2 keyboard port.
Als ik nou een joystick splitter er tussen hang:
- werkt mijn FLCS dan nog wel met mijn keyboard?
- werkt mijn keyboard nog wel als ik de Arcade joystick gebruik?
Iemand enig idee? Voordat ik geld uitgeef voor niets.
1x TM FLCS en TQS waar mijn keyboard aanhangt en deze zit aangesloten op mijn PS/2 keyboard port (met adapter).
1x Arcade joystick (C64/Amiga) met analogue/digital converter.
Ik gebruik de FLCS voor flightsims en de Arcade voor MAME/C64 en Amiga games. Ja ik speel soms nog steeds IK+, 1942 en Lotus .. dit alles op mijn TV via mijn TV-out (Asus v7700 DLX) ..
Probleem:
Mijn keyboard zit aangesloten op mijn FLCS en als ik mijn FLCS uit de game port trek op mijn SB Live! dan krijgt deze geen stroom. Gevolg.. mijn Keyboard werkt ook niet meer, ondanks dat deze via de FLCS wel aangesloten zit op de PS/2 keyboard port.
Als ik nou een joystick splitter er tussen hang:
- werkt mijn FLCS dan nog wel met mijn keyboard?
- werkt mijn keyboard nog wel als ik de Arcade joystick gebruik?
Iemand enig idee? Voordat ik geld uitgeef voor niets.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)