Ik heb net een nieuwe harde schijf in mijn computer gezet, die door de leverancier in twee gedeelten is verdeeld. Ik dacht ik kijk eerst even of ik hem goed aan het werk krijg en daarna zal ik hem met Partition Magic wel even anders indelen.
En daar komt nu juist het probleem. asl ik PM wil opstarten geef hij aan dat Error 117 is geconstateerd. Na veel zoek ik het mij gelukt om te vinden wat het probleem is.
Bij partion info heb ik de volgende fouten gevonden :
Error #108: Partition didn't end on cylinder boundary.
ucEndHead expected to be 254, not 235.
Error #105: Partition didn't begin on head boundary.
ucBeginHead expected to be 0 or 1, not 236.
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik dit kan oplossen ( zonder DATA te verliezen )
Ik ben al drie avonden intensief aan het zoeken, maar kom er niet uit. Dus ik plaats mijn vraag niet hier uit gemakzucht ( want daar heb ik zelf ook een hekel aan ).
graag hulp
En daar komt nu juist het probleem. asl ik PM wil opstarten geef hij aan dat Error 117 is geconstateerd. Na veel zoek ik het mij gelukt om te vinden wat het probleem is.
Bij partion info heb ik de volgende fouten gevonden :
Error #108: Partition didn't end on cylinder boundary.
ucEndHead expected to be 254, not 235.
Error #105: Partition didn't begin on head boundary.
ucBeginHead expected to be 0 or 1, not 236.
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik dit kan oplossen ( zonder DATA te verliezen )
Ik ben al drie avonden intensief aan het zoeken, maar kom er niet uit. Dus ik plaats mijn vraag niet hier uit gemakzucht ( want daar heb ik zelf ook een hekel aan ).
graag hulp