Hallo, ik heb een Abit IS7-E mobo + een P4 3,0GHz Northwood HT ... als dalijk de prescott'tjes komen is het misschien leuk om die erop te knallen. Weet iemand of mijn mobo Prescott ready is? Want verder ondersteunt hij gewoon dual DDR400 enzo, wat ruim voldoende is nog.
Verwijderd
ik dacht (maar weet het niet zeker) dat de prescot en andere pin layout krijgt.
lees geen pinnen maar contactbolletjes.
lees geen pinnen maar contactbolletjes.
Sommige Prescott zullen fysiek gezien wel passen. Maar of het mobo het wel snapt? Je moet iig een biosupdate hebben.
Hierbij komen zaken als voltage, amperage, en ook het nieuwe productie proces om de hoek kijken.
Hierbij komen zaken als voltage, amperage, en ook het nieuwe productie proces om de hoek kijken.
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
[mierenneukmodus]sokje schreef op 20 januari 2004 @ 19:54:
Sommige Prescott zullen fysiek gezien wel passen. Maar of het mobo het wel snapt? Je moet iig een biosupdate hebben.
Amperage bestaat niet... Voltage ook niet... Dat zijn stroom en spanning...
[/mierenneukmodus]
En wat heeft productie proces nou te maken met het feit, of het wel op een moederbord zal passen?
En Kajutsa? Waarom zou je er een Prescott op willen prikken, als je al een (toch nog wel) goeie processor hebt? Voor de heb, de patserij?
[ Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 20-01-2004 20:02 ]
Dat is waar...
Misschien dat ik maar eens lekker moet gaan klokken als ik waterkoeling heb... hij heeft iig al op 3,6MHz gelopen
Dan zit je voorlopig iig wel goed in de prestaties...
Pagina: 1