Toon posts:

Draadloos netwerk Sweex, krijg ik niet aan het werk

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas geleden dit draadloos setje gekocht, alleen nu weet ikg ewoon echt niet hoe ik mijn internet omet laten werken. Ik ben wel zover gekomen dat de antenne verbinding maakt met de router/accespoint. Maar krijg op geen enkele mogelijk heid mijn modem erop aangesloten. Ik begrijp er niks van, heb gezocht alllen kon niks vinden. Wie kan me helpen.

Sweex Wireless Router/Accp+4P Sw LC000060
Sweex Wireless PCI Card LC700010
en een Speedtouch 510

Heb Windows XP Prof.

Kan iemand me uit leggen wat ik precies moet doen om het werkend te maken. Ik heb nu alle drivers geinstalleerd, alleen niet van me Router, weet niet hoe ik die moet installeren zodat Windows hem ook ziet, of hoeft dat niet?

Verwijderd

Topicstarter
ik ben er nu ook achtergekomen dat ik geen goede verbinding heb tussen mijn Wireless PCI kaartje en mijn Router want wanneer ik naar het service menu wil van de router, zegt hij pagina niet gevonden.

Verwijderd

Sweex wl router en speedtouch 510 is een ramp. Als je nog kan....omruilen

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 19:25:
Sweex wl router en speedtouch 510 is een ramp. Als je nog kan....omruilen
Dit draadje was een maand oud dus ik neem aan dat jij hetzelfde probleem hebt? Ik denk dat die "ramp" eerder te maken hebt met hoe je het insteld wat op zon beetje alle apparaten hetzelfde is. Maar goed dat weet ik niet want je hebt er nog geen draadje over B)

Verwijderd

Lekker nuttige mededeling :z

Dit topic is gesloten.