Geen beeld als pc aan gaat.

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• qbix
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-01 20:21
Beste Tweakers,

Vanochtend wilde ik een cd branden. Ik kies dan altijd voor eerst testen en dan branden.
Dus ik ga ontbijten ga weer terug naar me pc en kom tot de teleurstelling dat die is vastgelopen. Nog wel beeld maar de muis en toetsenbord reageren niet meer.
Nou goed dat heb ik om eerlijk te zijn al vaker gehad dus ik start de pc opnieuw op.
En daar begonnen mijn problemen. Ik kan hier heel kort over zijn: geen beeld.
Als ik op de power knop druk gaat de pc wel aan en het hd ledje gaat fel branden maar de hd zelf ik niet ratelen.
En dan na ongeveer 15 seconden gaat het denken lampje uit en gebeurd er helemaal niet.
Het ergste is dat ik helemaal geen beeld heb dus totaal geen idee wat er nu mis mee kan zijn.
Heb al op een andere monitor geprobeerd.
Heb al tijdens opstarten op DEL en F8 gedrukt.
Stekers losgehaald en weer vast gedaan.
Stofzuiger erop gezet

Edit: os is win 98se

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022

• qbix
Daar kan ik niets uit opmaken, want ik heb er niet mee zitten kloten. Zoals ik al zei hij liep ineens vast en nu heb ik geen beeld meer dus kan ik ook niets veranderen. Is er niet een virus dat zoiets doet.....

• qbix

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit topic heeft hier verder geen nut meer - sowieso is het in Windows Operated Systems niet op z'n plek omdat je niet eens in Windows komt :)

Verder bevat je topic echt veel te weinig informatie om er ook maar iets zinnigs over te zeggen :)

Dit topic is gesloten.