Ik heb een GF4 TI4200 die extra koeling heeft (betere fan, meer heatsinks enz kan geen plaatje posten helaas). Maar als ik em nu overclock (15 mhz) dan gaat de boel om de zoveel tijd even hangen om 10 seconde daarna vrolijk verder te gaan, en hoe zwaarder de game, hoe frequenter het gebeurt. Hoe komt dit? Niet door de hitte lijkt mij maar ik weet het niet zeker. Heeft iemand hier ervaring mee?
Mijn specs:
A7V8X-X mobo
512 MB Kingston DDR-RAM
Proc: AMD Athlon XP T'bred B 2400+
80 GB HD
Windows XP (SP installed)
het progje dat ik gebruik is NVidia Hardpage en ik benchmark graag in 3D Mark 2003
vraag 2: Ik kan gratis een Pentium 333 mhz krijgen, en nu zou ik daar graag een beetje mee gaan kloten (ik weet dat jullie het zielig vinden, maar okee) zoals extra coolers inbouwen, de boel gaan modden en misschien zelfs voltmodden.
Maar 1: Is een Pentium 333 mhz wel een beetje geschikt om een beetje plezier te beleven aan het overclocken voor beginners of bereik je er niks mee? (want ik wil gewoon graag eens die hele kast ombouwen met coolers, maar dan moeten ze wel effect hebben natuurlijk.
2. Zijn er verder nog leuke dingen te doen met een oudere computer, behalve overclocken, extra cooling inbouwen, voltmodden en er een modcase van maken?
Mijn specs:
A7V8X-X mobo
512 MB Kingston DDR-RAM
Proc: AMD Athlon XP T'bred B 2400+
80 GB HD
Windows XP (SP installed)
het progje dat ik gebruik is NVidia Hardpage en ik benchmark graag in 3D Mark 2003
vraag 2: Ik kan gratis een Pentium 333 mhz krijgen, en nu zou ik daar graag een beetje mee gaan kloten (ik weet dat jullie het zielig vinden, maar okee) zoals extra coolers inbouwen, de boel gaan modden en misschien zelfs voltmodden.
Maar 1: Is een Pentium 333 mhz wel een beetje geschikt om een beetje plezier te beleven aan het overclocken voor beginners of bereik je er niks mee? (want ik wil gewoon graag eens die hele kast ombouwen met coolers, maar dan moeten ze wel effect hebben natuurlijk.
2. Zijn er verder nog leuke dingen te doen met een oudere computer, behalve overclocken, extra cooling inbouwen, voltmodden en er een modcase van maken?
[ Voor 10% gewijzigd door LiquidT_NL op 20-01-2004 19:27 ]
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.