Enige tijd geleden poste ik hier een topic over mijn overleden northbridge fan. Ik heb inmiddels zo'n Zalman NB heatsink gekocht, een fan schijnt niet echt nodig te zijn. Er zitten alleen rond de northbridge geen aansluitingen (gaatjes) om de heatsink te bevestigen. Kan de thermal grease die erbij zit ook als 'lijm' dienen?
Nee, daarvoor zul je speciale Adhevise moeten kopen die ook meteen lijmt. Zover ik weet heeft Zalman en Coolermaster van dit spul. Zal even proberen te zoeken voor je ..
Nee dat kan absoluut niet. Je kan wel de boel lijmen met secondelijm. Aan de hoekjes wat secondelijm en dan in het midden van die thermal grease, maar het is niet aan te raden (het breekt soms los). Voor zover ik weet wordt bij die heatsink ook thermal adhesive meegelevert. Zit in 2 injectiespuitjes, een rode en groene substantie. Die moet je hebben
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Nee. daarvoor ben je thermal adhesive nodig. Die leverde Zalman altijd bij de NB32-J maar helaas niet meer bij de NB47-J. (Ik ga er vanuit dat je de laatste hebt.)
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Ja dat klopt, ik heb de NB47J gekocht jaNitroX infinity schreef op 20 januari 2004 @ 18:50:
Nee. daarvoor ben je thermal adhesive nodig. Die leverde Zalman altijd bij de NB32-J maar helaas niet meer bij de NB47-J. (Ik ga er vanuit dat je de laatste hebt.)
Nou is het niet zo'n enorm probleem, hij draait momenteel ook zonder heatsink, met de kast open. Dan ga ik morgen wel even wat adhesive halen bij die toko. Als je adhesive gebruikt, moet je dan ook nog grease gebruiken, of vervult dit twee functies in één?
Anderen ook bedankt voor de reacties trouwens!
Thermal Adhesive is thermal grease met plakfunctie
Dus je bent geen grease nodig als je adhesive koopt.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Bedankt Nitrox, dat helpt, ga morgen dat maar even halen dan, want er is geen andere manier om de boel te monteren anders, en de NB wordt nu toch wel warm....
Pagina: 1