Flikkerend beeld met GF 2 MX 400

Pagina: 1
Acties:

• japie101
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:03
hallo

ik heb een Geforce 2 mx 400 met 32 mb geheugen van ASUS (V7100 pro geloof ik)

nu heb ik last van flikkeringen

wanneer ik bijvoorbeeld op het nvida icoontje (naast mijn klok) klik, dan krijg ik eerst 2 x een geheel blauw scherm van 0.1 seconde en daarna worden de opties van het nvida menu pas weer gegeven

bij het opstarten gebeurt deze flikkering ook net voordat het inlog scherm te voorschijn komt, maar dan maar 1 keer..

soms is het zo erg dat bij elke beweging van de muis er flikkeringen zijn, maar dit komt zelden voor

ik gebruik de laatste detonator drivers van nvidia

nu ben ik niet te beroerd om een nieuwe kaart te kopen, maar dan moet deze wel echt stuk zijn, en dat is ie nog niet naar mijn idee, ik kan namelijk gewoon call of duty spelen, alleen heb ik soms dus last van flikkeringen

het volgende heb ik al geprobeerd:
- andere monitor (daar ligt het niet aan, nog steeds hetzelfde)
- de agp kaart er even uit gehaald en er weer ingestoken (nog hetzelfde)
- een andere videokaart erin gezet (4mb pci) toen had ik er geen last van

het is dus een probleem met deze kaart en de drivers die erbij zitten

heeft iemand tips voordat ik een nieuwe kaart haal? :)

groetjes

japie101

• Idsert
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-10-2024

Idsert

Bla

Ik heb dezelfde kaart maar heb geen problemen hiermee, zowel in Linux als in Windows draait hij perfect. Heb je trouwens alle BIOS instelling nagekeken? En welke OS draai je trouwens en heb je dit al lang? Ik heb mijn vorige kaart moeten wegdoen omdat ie geheugen problemen had, die werkte echter in 3D ook perfect dus kan altijd nog kapot zijn.

Zou trouwens iets voor mij kunnen doen? :D

Mij helpen hoe dat A/V snoertje in elkaar zit? zie topic: [url] ASUS V7100 Deluxe Combo & AV-Out -> S-Video probleem [/url]

Groeten,

Idsert

Bla

• japie101
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:03
ik heb een versie zonder tv out

gewoon geforce 2 mx 400 met 32 mb en alleen een VGA aansluiting, ik kan je dus helaas niet helpen

ik draai windows xp sp1

latest drives, latest bios, alles up to date

welke specifieke bios settings bedoel je?

ik heb deze kaart al 2 jaar, en nooit problemen gehad tot voor kort..

groetjes

japie101

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 18:23
Ik had hetzelfde met mijn GF 2MX. Maar dan blauwe flitsen, vooral tijdens het opstarten, geen groene. Dat had ik een jaar lang ofzo. Deze week heb ik een nieuwe VGA gehaald. Helemaal opgelost. Ik dacht eerst dat het aan mijn monitor lag, nadat ie was gerepareerd (niet voor dit) deed ie het nog. Met spellen weet ik het niet, ik speel geen spellen :) .

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog