hallo
ik heb een Geforce 2 mx 400 met 32 mb geheugen van ASUS (V7100 pro geloof ik)
nu heb ik last van flikkeringen
wanneer ik bijvoorbeeld op het nvida icoontje (naast mijn klok) klik, dan krijg ik eerst 2 x een geheel blauw scherm van 0.1 seconde en daarna worden de opties van het nvida menu pas weer gegeven
bij het opstarten gebeurt deze flikkering ook net voordat het inlog scherm te voorschijn komt, maar dan maar 1 keer..
soms is het zo erg dat bij elke beweging van de muis er flikkeringen zijn, maar dit komt zelden voor
ik gebruik de laatste detonator drivers van nvidia
nu ben ik niet te beroerd om een nieuwe kaart te kopen, maar dan moet deze wel echt stuk zijn, en dat is ie nog niet naar mijn idee, ik kan namelijk gewoon call of duty spelen, alleen heb ik soms dus last van flikkeringen
het volgende heb ik al geprobeerd:
- andere monitor (daar ligt het niet aan, nog steeds hetzelfde)
- de agp kaart er even uit gehaald en er weer ingestoken (nog hetzelfde)
- een andere videokaart erin gezet (4mb pci) toen had ik er geen last van
het is dus een probleem met deze kaart en de drivers die erbij zitten
heeft iemand tips voordat ik een nieuwe kaart haal?
groetjes
japie101
ik heb een Geforce 2 mx 400 met 32 mb geheugen van ASUS (V7100 pro geloof ik)
nu heb ik last van flikkeringen
wanneer ik bijvoorbeeld op het nvida icoontje (naast mijn klok) klik, dan krijg ik eerst 2 x een geheel blauw scherm van 0.1 seconde en daarna worden de opties van het nvida menu pas weer gegeven
bij het opstarten gebeurt deze flikkering ook net voordat het inlog scherm te voorschijn komt, maar dan maar 1 keer..
soms is het zo erg dat bij elke beweging van de muis er flikkeringen zijn, maar dit komt zelden voor
ik gebruik de laatste detonator drivers van nvidia
nu ben ik niet te beroerd om een nieuwe kaart te kopen, maar dan moet deze wel echt stuk zijn, en dat is ie nog niet naar mijn idee, ik kan namelijk gewoon call of duty spelen, alleen heb ik soms dus last van flikkeringen
het volgende heb ik al geprobeerd:
- andere monitor (daar ligt het niet aan, nog steeds hetzelfde)
- de agp kaart er even uit gehaald en er weer ingestoken (nog hetzelfde)
- een andere videokaart erin gezet (4mb pci) toen had ik er geen last van
het is dus een probleem met deze kaart en de drivers die erbij zitten
heeft iemand tips voordat ik een nieuwe kaart haal?
groetjes
japie101