Toon posts:

Wat voorn soort Athlon heb ik...?

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het kapje van men athlon afgehaald... waar kan ik nu zien wat voorn core ik heb???

Verwijderd

k dacht dat dat gewoon op ut kapje stond. Je moet het weeknummer checken, en dan naar die K7-core site gaan, hebben ze een hale database van weeknr's+cores... Die links staat wel ergens op t.n

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Heb je alleen het kapje erafgehaald of ook de metalen plaat?

Die moet er namelijk ook af dan kan je zien wat voor een coreje hebt, bij mij stond zoiets als xx550xxxxx (weet het niet precies meer is al lang geleden) dus ik heb een 550 Mhz wat de rest betekent moet je idd naar de site in hiervoorgenoemde post moet gaan zoeken.

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Staat op de processor moet je de heatsink er ook afhalen en op de cache chips kun je dan zien wat/en hoe snel je cache is moet je wel voorzichtig mee zijn want uitschieten met een priem of schroevedraaier kan fataal zijn
Buiten op het kapje staat het serienr met daarin bv C**9947****** jaar 99 week 47
daarboven staat bv AMD-K7M500MTR51B
Maar je kan pas zien wat voor core je hebt op de achterkant van je processor en op de cachecips hoeveel ns het is en bv week 47 met 650 core kan 3,3 ns hebben maar ook 3,6 of 4 en dat kun je niet zien in de database maar alleen op je eigen proc. In de database kun je alleen maar zien hoe groot je kans

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt jongens... het achterplaatje ga ik er niet afhalen maar ik heb een week 46 dus de kans op een 650 lijkt me redelijk aanwezig...
gewoon uitrpoberen met een GFD lijkt me... waar kan ik die trouwes krijgen in NL?

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
bij ovb

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

Pagina: 1