Nadat iemand me zei dat 4.1 van de catalysts uit was, ben ik em gaan downloaden. Eerst heb ik de 3.10 Omega's geuninstalled (alles). Reboot gedaan, en de nieuwe catalyst's proberen te installeren.
resultaat:
setup kon de installatie niet voltooien. Probeer de weergave adapter in te stellen met een standaard VGA-stuurprogramma alvorens de setup uit te voeren.
Ik heb al registery cleans en driver cleaner 2.7 gebruikt. Maar met elke versie van ati drivers geeft hij nu een fout. Ook direct alleen de driver installen via apparaatbeheer geeft een fout.
Wat zou het kunnen zijn??

Win XP pro
Amd 2100+
768 mb DDR SDRAM
80 gb maxtor
asus a7v333
radeon 9500 pro
10/100 mbit realtek
resultaat:
setup kon de installatie niet voltooien. Probeer de weergave adapter in te stellen met een standaard VGA-stuurprogramma alvorens de setup uit te voeren.
Ik heb al registery cleans en driver cleaner 2.7 gebruikt. Maar met elke versie van ati drivers geeft hij nu een fout. Ook direct alleen de driver installen via apparaatbeheer geeft een fout.
Wat zou het kunnen zijn??
De ernstige error:Lightah schreef op 20 januari 2004 @ 15:49:
Ik probeer hem dus te installeren...
ik heb eerst 3.10 geuninstalled, daarna driver cleaner gedaan voor alle ATI zooi, met reboots tussendoor etc.
Maarrrr..... hij blijft de error: setup kon de installatie niet voltooien. Probeer de weergave adapter in te stellen met een standaard VGA-stuurprogramma alvorens de setup uit te voeren.
Maar hij loopt al op een std VGA driver.....
what to do?
edit: gvd hij wil geen enkele driver meer installeren voor m'n radeon![]()

Win XP pro
Amd 2100+
768 mb DDR SDRAM
80 gb maxtor
asus a7v333
radeon 9500 pro
10/100 mbit realtek
[ Voor 10% gewijzigd door Lightah op 20-01-2004 17:40 ]
The Unpredictable Striker!