Tony Hawk 2 - Skatestreet - 1x $250 voor 100%

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024
ARGH!!! Ik kan hem dus helemaal niet vinden!! dat is dus ECHT a-rlxt ik zoek nog het laatste briefje van $250 en dan heb ik op 2 sick scores en die VB transfers in California alles 100% met Tony! Maar waar hangt dat ene briefie van $250 nou?
Er is een bij die hoge muur achter in de hoek, die heb ik. Volgens een paar walkthroughs zit de andere in de Secret Van area:
2. Go into the Van Secret area. On the right wall are a pair of free-standing quarter pipes. Transfer from one to the other high to get the $250.
On the right wall are a pair of free-standing quarter pipes..........a pair of free-standing quarter pipes........................
Waar dan?!?! Ik zie ze echt niet, er zijn een stel banks en twee vaststaande quarters, LINKS! (en ik zie geen $250)

Heeft iemand ENIG idee?
tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06 20:29

ragger78

ehm...ja

volgens mij zit ie in de secret rail area (o.i.d).
Rechtdoor vanaf startpunt,door de nauwe gang links naast de wave. Dan kom je in een secret area waar rechts tegen de muur twee quarters staan met hoog daarboven de $$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looskuh
  • Laatst online: 07-12-2024
na net een hele tijd zoeken heb ik hem gevonden, maar toch bedankt! het stond gewoon verkeerd in de walktrough..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 17:46

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Wat krijg je eigenlijk als je alles 100% hebt? Want ik ben langzamerhand ook bezig om overal 100% te halen ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hangt er van af, als je met custom skater speelt, krijg je Spiderman, als je met die neger speelt, krijg je officer Dick...

En als je met TH speelt krijg je geloof ik 50's Tony of zo....

het ndraait hier niet onder win2k, maar ik heb iig al 1 keer alles 100%, en nu weer verder met de rest van de mannetjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het nu 2 keer uitgespeeld + een keer met custom ventje. Heb nu skip to restart cheat waardoor je kan restarten op een plaats naar keuze.
Ik hoorde dat als je het 4x op 100% heb je infinite rail balance krijgt :9~.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook spiderman 8-)
die krijg je als je met een custom poppetje alles met 100% haalt.

Ik heb het nu 2x uitgespeeld, maar op 2 verschillende save games :(
Waarom kan dat niet gewoon in het geheugen, dit zuigt heel erg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Terminator187
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05 12:41

X-Terminator187

"Astalavista"

Ik moet alleen met spiderman nog 2 landen uitspelen, en dan heb ik met alle skaters alles 100%.

Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Heb met Tony Hawk, Bob burnquist en Kareem Campbell pas alles 100%... dus ik moet nog even :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-09 14:31

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Op dinsdag 12 december 2000 14:40 schreef Mutilator het volgende:Ik heb nu ook spiderman 8-)
die krijg je als je met een custom poppetje alles met 100% haalt.

Ik heb het nu 2x uitgespeeld, maar op 2 verschillende save games :(
Waarom kan dat niet gewoon in het geheugen, dit zuigt heel erg :(
Owwwwneeej !! HOE moet ik het dan saven ??
Ik heb nu nl 4 verschillende savegames gemaakt (1 voor elke career)
Begrijp ik nou dat dit dus fout is ????? :'(|:(
Zeg ajb dat het niet zo is.. en als ik fout heb gesaved HOE DAN WEL ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Je moet alles saven op een game. Steeds continue career doen en dan gewoon een ander mannetje kiezen. Je krijgt steeds een cheat als je 100% hebt gescoord met een mannetje en de eerste keer 100% met een custom mannetje geeft spiderman, eerste keer met een mannetje 100% (niet Tony of custom) geeft officer dick, eerste keer 100% met tony geeft 80's Tony (ook bekend als Mc Squeeb) en voor het laatste verborgen mannetje: private carrera moet je alle, ja ALLE, gaps zien te scoren en daar ben je wel even zoet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

FUCK ! Ik WIST het wel !!
Nou kan ik alles dus mooi overnieuw doen..
Ik had bijna iedereen al gedaan (sommige bijna alles 100% :()

DAMN ;(
Ik vond het al zo’n rare manier van saven !! (vrat echt mem. blocks op deze manier |:()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Ach, maak je niet druk jongen.... je hebt met 2, hooguit 3 uur spelen een skater op 100%. Zie het als verlenging van je speelplezier ;)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Da’s waar... :+
Alleen heb ik nooit echt veel tijd om te spelen... Maar daar vind ik wel wat op...
Wish me luck >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-09 21:09
Waar zijn die 4 VB transfers te vinden? Ik kan er maar drie vinden : 1 bij de 'venice ledge', 1 Skinny vb transfer en nog eentje helemaal recht van de map waar je heel veel transfers hebt (geen VB) *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Begin, draai METEEN naar rechts.. dan rij je op 3 kleine ramps of... spring van de buitenste naar de andere buitenste.. klaar ;)

• Acolyte57

Acolyte57

Die is ECHT superkut om te pakken... Ik heb nu wel vaker een half uur Venice keer op keer zitten spelen alleen maar omdat ik nog die domme VB transfer moest :)

• UnderFlow
Je moet er voor zorgen dat je mannetje hoge stats heeft bij speed, ollie, air en meer van de Vert Stats. Zorg dat je special hebt want dan ga je wat sneller en dan gewoon op hoop van zege van de ene naar de andere ramp springen. Die is inderdaad wel kut maar als ie eenmaal is gelukt dan valt het wel mee. Je moet zorgen dat je goed van de ramp afkomt met evetueel een boneless of een no-comply. Je scoort er trouwens ook nog vet mee.

• Acolyte57

Acolyte57

Op donderdag 14 december 2000 06:36 schreef Dannizman het volgende:
Die is inderdaad wel kut maar als ie eenmaal is gelukt dan valt het wel mee.
Goh, je meent het ;). Het is eigenlijk de enige goal in heel THPS2 die ik echt moeilijk vind, de rest zijn supersimpel.

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 14 december 2000 09:08 schreef Acolyte57 het volgende:

[..]
Goh, je meent het ;). Het is eigenlijk de enige goal in heel THPS2 die ik echt moeilijk vind, de rest zijn supersimpel.
Nou, heeft er iemand dan een leuke manier om de 'T' in Philly te pakken :)? Ik weet niet maar ik spring altijd mis van die kuttrap ;)...
OH en ik mis 1 skatepark lip daar (ik weet in de halfpipe, 1 in zo'n 'kom' en 1 op die HOGE ramp).... Iemand, heel plz?

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Je moet gewoon ff alles afgaan..
1 = HP En dan met je rug naar de HP.. 2 een van die drie QPz helemaal rechts.. Dan is die 3e de hoge helemaal linksvoor en dan een bowl links van de HP.. et voila :)

Ik zit nu te kutten met de Bull Ring met het laatste $ icoontje :( Die hoge op die 'slingers' of vlaggetjes.. |:(

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 14 december 2000 10:08 schreef .KeN. het volgende:
Je moet gewoon ff alles afgaan..
1 = HP En dan met je rug naar de HP.. 2 een van die drie QPz helemaal rechts.. Dan is die 3e de hoge helemaal linksvoor en dan een bowl links van de HP.. et voila :)
Ok, heb er gewoon altijd 1 gemist dus ;)... Nou nog overal die klote biljetjes en die sick score :(

Verwijderd

Sick scores zijn simpel als je al je tricks begint met een boneless of een no-comply.
Je haalt daardoor dubbele punten voor je tricks, bijvoorbeeld rond de 35000 vo0r een perfect 720 boneless method.

• UnderFlow
Nou, heeft er iemand dan een leuke manier om de 'T' in Philly te pakken ? Ik weet niet maar ik spring altijd mis van die kuttrap ...
Had je moeten doen door over de railing bij de trap te grinden en dan zo die draad op grinden naar de palen die omvallen om het skate-park te openen. Maar je zei dat je een lip mist in het skatepark dus dat is al open. Dan is die T zo goed als onmogelijk om te halen. Mijn broertje had de T ook niet maar wel het skate park open gemaakt en heeft de T ook nooit meer gehaald :( . Dit terwijl die jongen verschrikkelijk goed is in Tony Hawk 2. Mijn advies begin opnieuw en zorg dat je meteen als je de palen om laat vallen ook de T meeneemt en meteen heel SKATE haalt anders krijg je het bijna niet voor elkaar.

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-09 21:09
Bedankt voor de replies, het is inmiddels gelukt en ik heb nu 100 %. Hoe moet je in Philly "drain the fountain" doen? Een keer sprong ik op het water en grinde ik er over heen dat was de grind of faith of zoiets, het lukt me iig niet weer

• UnderFlow
Drain the fountain, daarvoor moet je op het balkon komen van het gebouw wat bij de start rechts van je zit. Grind eerst over de "spine" rechts van je (vanuit de startpositie), daarna over "the worlds most obvious gap" dus van rampje naar rampje zorg dat je rechtdoor springt!, dan meteen grinden over de railing van de trap (als je ver genoeg hebt gesprongen bij het eerste rampje en je komt terecht op de railing dan heb je meteen "the worlds second most obvious gap") ten slotte met boneless vanaf de planter zo op het balkon springen. Heb je het perfect gedaan springt ie meteen op het blakon is het iets minder perfect dan moet je zorgen dat je grind op de ballustrade van het balkon. Ben je op het balkon raak dan de kraan aan en klaar is kees, de foutain is gedraind (je hoort trouwens een wc geluid als je drained). Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

• IceStorm

IceStorm

Of je doet het op de alternatieve manier. Ga rechtdoor, doe op de eerste ramp een truukje om wat snelheid te krijgen en dan verder rechtdoor. Spring dan op het 'plantsoen' en grind de lijn omhoog ;).. Ja het kost wat oefening maar het kan echt ;)

• UnderFlow
Kan idd ook maar dan moet je wel heel de kabel over grinden en dat is een stuk moeilijker dan het springen. En zeker als je niet zo goed kunt grinden is het een ramp.

Verwijderd

Sick score in Philly?
Peanuts: gewoon een beetje verten in die halfpipe in het skatepark.
Kun je nagaan dat ik dat een week geleden nog het moeilijkste van het spel vond???
Die ene VB in Venice lukt mij ook niet altijd gelijk, nee. Maar ja, anders is een game ook niet leuk, toch?
Heb je trouwens het filmpje van 80's TH: McSqeeb al gezien. Daar is Tony 12 en doet ie al een pocho-air, hij roelt echt wel B-)
Ik kan net een Rock en Roll en een 50-50 wil ook nog wel eens lukken.
Ik heb hem voor de PSX en ik speelde pas bij iemand op de PC....mijn beste truukje was iets van 5000 punten. Dat zijn 2 compleet verschillende spellen joh!
Pagina: 1