Toon posts:

startpagina

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn startpagina is: C:\Program Files\Startportal\Portal\portal.html
Steeds wis ik die startportal weer van me C schijf, maar hij komt steeds terug als startpagina! Weet iemand hoe dit komt en hoe dit op te lossen is?

Groetjes anneke

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:28
• Je moet niet alles in Overige Hardware posten, want dit heeft niks met hardware te maken
• Kijk hier eens: [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml]

The devil is in the details.

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-04 11:49

Sosabowski

nerd

Misschien omdat je een programma heb geinstalleerd die dat voor je doet? B)

edit:
Je hebt in 15 minuten 2 vragen gesteld die makkelijk te vinden zijn hier, met google of ergens anders. Hier wordt wel van je verwacht dat je zelf ook wat moeite doet. Wij zijn geen helpdesk. Lees ook eens de FAQ

[ Voor 67% gewijzigd door Sosabowski op 20-01-2004 16:50 . Reden: aanvulling ]

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Aan je andere topic te zien heb je een beetje last van spyware ;) Download eens AdAware en Spybot S&D en ga daar eens mee aan de gang. Het is trouwens ook wel handig om dit soort vragen in het juiste forum te zetten, dit soort vragen horen in Software Algemeen.

They made me do it.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Welkom op GoT Anneke :)

Helaas ben ik bang dat je enkele schermen met informatie bij het registreren te snel opzij geclicked hebt. Voordat je een probleem hier dumpt kun hoor je zelf op zoek te gaan, allereerst naar een oplossing voor je probleem, maar op z'n minst voor het juiste subforum. En dat is voor een probleem als dit allerminste Overige Hardware...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.