[stuur] Geeft automatisch half gas naar indrukken pedaal?

Pagina: 1
Acties:

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:06

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Ik heb een ongeveer 2 jaar oude logitech wingman formula gp.

Alleen heb ik dus een mooie clean installe gedaan (wil nog wel eens helpe naar een jaar) en ging weer NFSU spelen. Ik liet op sommige bochten het gas los en merkte dat de auto niet afremde.

Ik ben vervolgens naar configuratiescherm/ spelbesturing en daar stond het half gas. Na een reboot staat ie netjes @ geen gas maar zodra je er een tik tegen het pedaal aangeeft springt ie weer naar half toe :?

Ik heb diverse pogingen gedaan maar tever geefs, ding er af gekoppeld en software verwijderd. Gewoon via windows, ook niet.

Wat kan dit zijn :?
Bij voorbaat dank.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-05 12:01
Al eens ge kalibreert?

Verwijderd

Druk het gas pendaal voledig in en daarna het rempendaal, dan doet die het vast goed. (Bekend probleem bij race sturen) Door het de pendale gehele in te drukken kabirear het stuur automatiche.

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Jep, alleen daar heb ik al lang last van; ik weet niet of ik het goed doe.

Namelijk ik draai eerst naar rechts en trap het rempedaal in. Daarna naar links en zie dat de plusje niet meer maximum rem is maar een beetje naar boven. Daarna geef ik gas en dan is het niet 100% nog denk ik.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
|---------------------|
|                          |
| +                       |
|_____________|

Zo ziet ie dus met naar links en dan rem in 8)7
Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 16:22:
Druk het gas pendaal voledig in en daarna het rempendaal, dan doet die het vast goed. (Bekend probleem bij race sturen) Door het de pendale gehele in te drukken kabirear het stuur automatiche.
verschillende malen geprobeerd maar tevergeefs

[ Voor 21% gewijzigd door Meneer aard op 20-01-2004 16:26 ]

Verwijderd

Is heteen USB of een analoge race stuur ?

Als het een analoge is dan zal het aan je gamepoort kunne liggen probeer een andere gamepoort (stop even een andere geluidskaart in).

Als het een USB stuur is dan zit er niks anders op om hem open te maken, kijk eerst of een draadje los zit in de pendalen en kijk daarna in de racestuur en ga opzoek naar een prometer om hem af te stellen.

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 20:49:
Is heteen USB of een analoge race stuur ?

Als het een analoge is dan zal het aan je gamepoort kunne liggen probeer een andere gamepoort (stop even een andere geluidskaart in).

Als het een USB stuur is dan zit er niks anders op om hem open te maken, kijk eerst of een draadje los zit in de pendalen en kijk daarna in de racestuur en ga opzoek naar een prometer om hem af te stellen.
Heb usb, alleen heb ik het eens in de usb 2.0 gestoken echt heel maf gaf bij de calibratie dat ie iets naar boven wees maar bij nfsu gewoon perfect. Alleen doet ie soms automatisch een knop combineren met de gas.

Maar ik heb `m weer @ usb 1.1 gestoken en de probs blijken opgelost te zijn.

Kan stof hier ook een boos doener van zijn?

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-05 12:01
Kan best, slecht contactje.
Hoewel ik denk dat het software matig was.

[ Voor 45% gewijzigd door Roberto op 20-01-2004 21:27 ]

Pagina: 1