Wat zijn de leukste spelletjes voor de Gameboy

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• AIKANE
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03-2025
En dan wel de Gameboy color Afbeeldingslocatie: http://smilecwm.tripod.com/cwm/rain.gif...
Ik begrijp dat dit meer een forum is voor de PC, maar welke Gameverslaafde heeft niet zo'n fijne handheld? :P

What the heart requires may never be understood by the mind!

Verwijderd

hehe, enige console die jaren meegaat! (figuurlijk dan...slijtage na 2 weken =P)

GBC roelt, en ik ga zeker de GB-A halen.

Hmm, Duke Nukem is erg tof...ook best moeilijk. Tetris DX, Zelda DX, Super Mario Bros (Die nes versie...hehe, nooit een NES gehad..).
Kirby's Dreamland (voor als je braindead wilt spelen..letterlijk)
Street Fighter Alpha, zitten wel een paar bugs in, maar het vecht heerlijk en is grafisch goed!

Als je veel (heel veel) doorzettingsvermogen hebt: Batman de animated series. Na 2 maanden eindelijk bij level 3 eindbaas (poison Ivy) en nooit verder gekomen...

De diverse Marios en Warios natuurlijk. Wario 3 is volgens m'n GF een echte aanrader...al is ze nu al bij de eindbaas :?

Pokemon Gold/Silver raad ik ook aan. Pokemon red (import) vond ik erg leuk (GF heeft blauw), al was het al snel minder toen die kleine koters ermee rond gingen lopen :(.

Tsja, Luky Luke als je echt geen ander spel kan vinden...is nl. erg makkelijk, maar wel leuk!

Voor de rest moet je erg uitkijken, meeste spellen lijken leuk, maar is die 80 piek echt niet waard!...Blijft duur...

• AIKANE
Ik heb thuis nu ongeveer 80 spelletjes voor de GBC, maare 80,- jaaaah daaaaag... >:) Gewoon downen van het net, ff uploaden naar m'n flashrom via de GB-Xchanger en spelen :9

FF vraagje over Street Fighter (Alpha 3), hoe kan je die specials gebruiken als die balk vol zit.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

color??

coole game sop gameby vond ik Batman, en castlevania

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:34
Zelda : Link's awakening

En

Mystic Quest

I want to live forever, so far.. so good.

• AIKANE
Op woensdag 13 december 2000 11:27 schreef Warbringer het volgende:
Zelda : Link's awakening

En

Mystic Quest
Hee Warbringer....ook FF8 fan... :) We hebben beide Squal als icon.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Ja, het is ondertussen niet rigineel meer :P

• AIKANE
Op woensdag 13 december 2000 19:29 schreef Timpie2000 het volgende:
Ja, het is ondertussen niet rigineel meer :P
Nee misschien niet....:P Maar ik heb in elk geval niet een hoog orginele Dragonball Z icon....:P
Maar zelf vind ik Tetris nog steeds zwaar kicken, Tomb Raider op de GBC is zeker OK. Het probleem van zoveel spelletjes...je weet niet wat je eerst of laatst moet spelen... :P Luxe probleempje...

Pagina: 1