speedtouch 510 sip en dhcp spoofing werkt niet (geen ip)

Pagina: 1
Acties:

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hallo,

Ik ben echt door mijn kennis heen, ik ben nu al zo'n 16 uur bezig om mijn modem aan de gang te krijgen met spoofing. Ik heb echt alle forums uitgeplozen GoT en hierzo maar nergens staat er een duidelijke uitleg voor een versie 4.2 speedtouch 510 1 uitgang modem.

Als ik de tools van de cd gebruik of de tools die ik overal heb verzameld op het net maakt dat niets uit. Ik laad de spoofing file van de KPN cd naar het modem en dan is het over en uit. (standaard werkt het modem perfect op 1 pc)

Ik krijg dan ip 's in de range van 169.254.16.28 255.255.0.0 of 169.254.141.11.

Met pptp file krijg ik even een connectie maar dat is na 15 min ook verdwenen en kan de router de server(modem) niet meer vinden

Maar wanadoo werkt met 83.116.x.x. ip adressen ! Ofwel het is niet gek dat het niet werk.

Als ik de file upload via de webbased tool dan krijg ik ook een melding dat de file van 1.1.0 naar 1.2.0 omgezet is.

Zou ik oude files hebben ?

Het moet zo gaan werken bij mij

Speedtouch 510 met 1 ethernet > WAN side van Linksys BEFW11S4 > dan naar 4 pc's middel DHCP of vaste ip.

Maar tot nu toe heb ik gisteren avond 1x een 83.116 ip gehad via spoofing en dat heeft een paar uur geduurt toen vloog alles eruit.

Ik zet hetmodem op spoofing en dan de router op via dhcp verkrijgen.

Please geen reacties dat ik de search moet gebruiken want ik heb daar echt uren in staan (je kan niet zitten in een meterkast [:D]) zoeken.

Tnx

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:52

Canis Lupus

Vosbot

Ik ben op dit moment ook aan het kijken voor een precies dezelfde oplossing. Ik hoop dus dat er snel goede reacties komen :)

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Dit is een redelijk bekend probleem(bij mij), hebben jullie de modem gereset zoals in het boekje staat?

Mocht dat niet helpen moet je er effe nieuwe firmware opzetten, 4.2.3 is op genoeg plaatsen te vinden. Vervolgens de KPN(?) ini file en username+pass inladen en hij moet weer werken.

Indien je problemen hebt de modem te bereiken handmatig IP en gateway opgeven.

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

(sorry voor de niet edit)

Hier vind je denk ik genoeg tools:

http://www.alcadis.nl/support/