Toon posts:

Geen input signaal van Radeon 9700 Pro

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn Club3D ATI Radeon 9700 Pro (128 MB DDR).

In principe werkt deze kaart prima echter wanneer ik mijn pc opstart wil mijn monitor soms niet aanspringen, waardoor ik herhaaldelijk op reset moet drukken totdat deze dit wel doet.

Bij het opstarten van mijn pc geeft mijn monitor (Sony 17" TFT) aan: "geen input signaal", maar volgens mij ligt het niet aan mijn monitor. Mijn oude Liyama wilde namelijk soms ook niet aanspringen.

Verder is het zo dat wanneer ik mijn beeldscherm voor langere tijd (enkele uren) uit heb staan, en deze vervolgens weer wil aanzetten, dat ik geen beeld krijg. De monitor geeft wederom "geen input signaal" aan.

Waar zou dit aan kunnen liggen?

Specs:
PIV 3.0 Ghz, 800 Mhz fsb
Asus P4C800 Deluxe
Apacer 1024 MB PC 3200
Club3D ATI Radeon 9700 Pro, 128 MB DDR
Sony SDM HS73 17" TFT

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02-2025

TheNameless

Jazzballet is vet!

He toevallig ik heb het zelfde probleem en ik heb nog geen oplossing kunnen vinden.

Mijn specs:
Athlon XP 2200+
Epox 8KA7+
Club3D Radeon 9700 pro
elcheapo 17"

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

• smarthass
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-08 18:25
Ik heb ook ongeveer hetzelfde, maar dit kreeg ik pas na een mislukte voltmod poging van me kaart :d. Ik krijg het ALTIJD wanneer ik iets heb gekeken via de TV-out en als ik dan de TV-out stekker uit mijn kaart trek crasht de kaart, en dan bij het rebooten blijft me scherm zwart. Meestal wacht ik dan een tijdje of rommel ik wat bij de TV-out connector en meestal werkt de kaart dan weer. Ïk had dit ook wel eens toen ik mijn pc had verplaatst naar een lanparty toe.

Specs:
XP2400
Asus A7V8X
Club3D Radeon 9700Pro
NEC MultiSync 17''

Verwijderd

ik heb dit probleem ook, ik heb er nog garantie op en heb hem terug gestuurt, ik heb toen gehoord dat bij de eerste type van de 9700 pro een aantal fabrieks fouten in zitten, zoals dit probleem, maar hij kan ook in 1 X kapot gaan en dan krijg je alleen het schaakbord effect te zien, als ik jou was en nog garantie hebt zou ik hem terug brengen naar waar je hem hebt gekocht en omruilen voor een iets latere model van de 9700 pro sirie als die nog daar te krijgen is

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-08 16:36

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Mischien een probleem met de power management van je video kaart.
propbeer eens je beeld altijd aan te laten dus nooit standby automatisch.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Topicstarter
Hubert schreef op 20 januari 2004 @ 15:54:
Mischien een probleem met de power management van je video kaart.
propbeer eens je beeld altijd aan te laten dus nooit standby automatisch.
Nee, mijn power management staat helemaal niet aan. Alles staat op "nooit".

Verwijderd

Nou ik heb al eens vaker een onderwerp geplaast op andere forums over dit probleem. Ik heb namelijk ook dat p4c800 deluxe moederboord en die 9700 kaart. Er staan hier nog 3 precies dezelfde pc's met allemaal het zelfde probleem!!!
En als je de pc eerst 15 sec warm laat worden dan pakt ie hem bij de eerste reset wel weer op maar het is niet echt de bedoeling.
Nu ik weet dat het aan de kaart zelf ligt en niet aan een instelling dan gaan ze mooi allemaal terug. Bedankt voor de info!

Verwijderd

dit hoor je toch wel vaker, meestal woord dit opgelost in een biosupdate van je moederboord, die 9700 is een raar ding, op 1 of andere manier hebben moederboorden het er lastig mee,
Ik zo zeggen kijk eens wat er gebeurt met de nieuwste BIOS voor je Mobo
>:)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Uhm RS46A8, waarom trap je een 8 maanden oude topic met die mededeling :?

Laat oude }:O }:O in de sloot liggen :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.