Toon posts:

Hulp Adobe Premiere

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag in premiere een soort intro maken in een klein filmpje.
mijn idee was om een stukje film te hebben het dan voor een aan tal sec stil te zetten en dan een tekst met naam en acteur door het beeld te laten komen en dat het filmpje daarna weer verder gaat. Ik heb al een tijd lopen klote met premiere maar zelf kom ik er totaal niet uit en ik heb al hier al gezocht maar nergens kwam ik een uitleg tegen over dit. Zou iemand mij dit kunnen uitleggen?

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-06 10:25

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Als ik een stukje wil laten stil staan laat ik het stukje gewoon superlangzaam afspelen.
Eerst moet je een superklein stukje film loshakken met je haktool, van dit stukje moet je de speed gewoon superlaag zetten, (rechtermuisknop -> speed). Het kan wezen dat dit stukje alsnog meerdere frames bevat. Dan kun je alsnog een stuk eruit hakken dat wel hetzelfde frame is (en dus niet beweegt), dit gaat nu een stuk makkelijker omdat je het al vertraagd hebt. Als het stukje niet lang genoeg is kun je proberen nog een keer te vertragen en als dat niet meer wil kun je het stukje gewoon een paar keer achterelkaar plakken.

Vergeet niet het geluidsspoor te verwijderen, anders kun je wel eens goddelijke geluiden gaan krijgen :)

Je kan ook 't losse frame als plaatje invoegen, maar op een een of andere manier geeft mijn manier betere resultaten (uit ervaring).

www.nintendocasemods.com