frontpage wachtwoord op oud email adres

Pagina: 1
Acties:

• BazP
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12-2024
Hoi Tweakers,

Bij het veranderen van Email adres ben ik mijn wachtwoord voor de frontpage kwijt geraakt.
Op het forum sta ik gewoon geregistreed met BazP en b.ploeg*geenmeuk*@wanadoo.nl.
Op www.tweakers.net sta ik ook als BazP maar met een oud email adres, waarschijnlijk zelfs nog een freemail of b.ploeg@wolmail.nl.
Ik vindt dit zeer jammer, en kan met geen mogelijkheid mijn account weer activeren.

Dus hierbij probeer ik jullie hulp in te roepen! Zou het mogelijk kunnen zijn om mijn account op de frontpage om te kunnen zetten naar mijn nieuwe email adres ?? zodat ik na jaren afzien weer is wat kan posten?
Als jullie de gegevens bekijken zal je zien dat ik ook de BazP op de frontpage was.

Alvast bedankt.

BazP

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
* Harm neemt een kijkje :).

[edit]
LOL, daar stond inderdaad nog je vriemeladres. Ik heb er nu b.ploeg(apengevalletjeding)wanadoo.nl van gemaakt en daar ook een nieuwe pass heengestuurd :).

[ Voor 70% gewijzigd door Harm op 20-01-2004 15:06 . Reden: BTW ]

• BazP
Harm schreef op 20 januari 2004 @ 15:04:
* Harm neemt een kijkje :).

[edit]
LOL, daar stond inderdaad nog je vriemeladres. Ik heb er nu b.ploeg(apengevalletjeding)wanadoo.nl van gemaakt en daar ook een nieuwe pass heengestuurd :).
Dankje wel,

Het is zeker 2 jaar geleden sinds ik voor het laast op de frontpage kon!
Dat is snel geregeld !
Top service :-)

_/-\o_

• BazP
Nu heb ik eigenlijk nog een probleem:

Als ik hier http://arethusa.tweakers.net/~acm/dbmerge/prognose.php
test hoe het zou gaan bij de Merge tussen de databases, dan ziet ie nogsteeds dat oude freemail adres :?

Oude T.net account: BazP (9134)
Oude GoT account: (0)

Nieuw account: BazP (10561)
Email: BazP@freemail.nl
Registratiedatum: 2000-05-08 21:18:04

En als ik via GoT kijk:

Oude T.net account: (0)
Oude GoT account: BazP (4777)

Nieuw account: BazP755 (11646)
Email: b.ploeg@wanadoo.nl
Registratiedatum: 2000-05-28 00:00:00

Hoe wordt dit opgelost met de Merge: zou het liefste hebben dat ie gewoon snapt dat ik ik ben :P
en ik wil natuurlijk niet veranderen in BazP775 :+
hoe komt het dat ie nogsteeds mijn oude adres ziet?

• Harm
  • Niet online
De enige zaken die gekoppeld zijn, zijn je userID's. Wanneer de merge daadwerkelijk gaat plaatsvinden worden de meest recente gegevens gebruikt die dan realtime uit de DB getrokken zullen worden en dus actueel zullen zijn. Wat op de mergepagina staat is gebaseerd op oude gegevens, en is dus meer om te zien of je userID's kloppen (overige gegevens zijn een extraatje zeg maar :P ).

• BazP
Harm schreef op 12 februari 2004 @ 18:53:
De enige zaken die gekoppeld zijn, zijn je userID's. Wanneer de merge daadwerkelijk gaat plaatsvinden worden de meest recente gegevens gebruikt die dan realtime uit de DB getrokken zullen worden en dus actueel zullen zijn. Wat op de mergepagina staat is gebaseerd op oude gegevens, en is dus meer om te zien of je userID's kloppen (overige gegevens zijn een extraatje zeg maar :P ).
Niets aan de hand dus ? :)

• Harm
  • Niet online
BazP schreef op 12 februari 2004 @ 19:52:
[...]

Niets aan de hand dus ? :)
Nope, alles gaat recht komen :) .

• BazP
Top! _/-\o_