Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Codegen 480Watt?

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-11 15:33
Ik wil een Codegen 480Watt voeding kopen, maar ik kan geen info vinden, zelfs niet op de site van Codegen zelf.

Iemand wat ervaringen hiermee, of een review o.i.d.? BTW: hij kost 39 euro bij Computerland.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

{signature}

Verwijderd

k heb niet bijster veel ervaring met verschillende voedingen maar als je een beetje kwaliteit wil en ook lekker stil en toch niet te heet kan je denkik beter voor een merk met een wat betere naam gaan, bijv Antec of Enermax oid... zijn wel een stuk duurder maarja zonder voeding wqerkt je pc niet dus tis wel een belangrijk onderdeel waar kwaliteit bestwel belangrijk is... just my 2 cents =)

Verwijderd

dat is toevallig!, ik heb hem 2 weken geleden gekocht bij computerland. De eerste die ik haalde deed het niet, dus heb ik een andere gehaald... Deze deed het wel en hij is super stil met zijn 2 ventilatoren! Denk zo'n 25 decibel of nog stiller... Voor de rest nog geen problemen gahad met onstabiliteit ofzo...

mja, kan er ook weinig over zeggen eigenlijk, me pc doet het gewoon en veel over een voeding kan je niet zeggen eignelijk...

• Rataplan_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10 19:25
Nicje: natuurlijk wel... je kan bijvoorbeeld kijken hoe de verschillende spanningslijnen zijn... een 12v die 12.5 of 11.5 is geeft bv weinig hoop... Hoe zwaarder je hem belast hoe erger je lijnen zullen afwijken bij een slechte voeding.

Zelf ben ik ook geinteresseerd in een zwaardere voeding, dus misschien dat je ons kan informeren over de stabiliteit van de spanningen?

Verwijderd

ik wou een screenshot van pc alert posten, aleen kan ik de link ff niet vinden... sorry, maar ik kan wel ff overschrijven..

v core(wat dat mag zijn.., ben ik wel nieuwschierig naar...) 1.74 V
3.3 V is 3.38
5 V is precies 5
12V is 11.97

ik heb al een tijdje gekeken naar die grafieken en getallen, maar het voltage wijkt zker nooit meer dan 0.1 V af..

Voor de modders... hij ziet er super vet uit! chroom glimmend, zo spiegelend als een spiegel ongeveer... Dus dan heb je opeens 2 mobo's :p

Verwijderd

Rataplan_ schreef op 20 januari 2004 @ 16:01:
Nicje: natuurlijk wel... je kan bijvoorbeeld kijken hoe de verschillende spanningslijnen zijn... een 12v die 12.5 of 11.5 is geeft bv weinig hoop... Hoe zwaarder je hem belast hoe erger je lijnen zullen afwijken bij een slechte voeding.

Zelf ben ik ook geinteresseerd in een zwaardere voeding, dus misschien dat je ons kan informeren over de stabiliteit van de spanningen?
hier zeg je dat hoe zwaarder je hem belast, hoe meer hij gaat afwijken, dus denk ik dat het ook belangrijk is om te vertellen wat er in mijn pc zit...

Amd xp 2000
msi k7n2 dleta d
gf3 ti200
768 mb 333mhz
en nog een paar ventilatoren erbij...
en nog 1 hdd en nog 1 dvd lezer en nog een brander...

Voor de rest is het wel handig om te weten dat de voeding 2 cm ofzo langer is als de standaard voeding.. voor de rest zijn de afmetingen het zelfde...

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:08
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.