It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Verwijderd
Ik heb een doorzichtig keyboard gezien bij de display in enschede. kost maar 30 piek.
Helaas wel in kleurtjes. blauw/groen/roze ofzo.
Helaas wel in kleurtjes. blauw/groen/roze ofzo.
Die dorzichtige heb ik ook gehad zijn waardeloos. echt klote dingen.
Hbe mijn oude keyboard nou blauw gespoten zal hem morgen ff meenemen ken ik ff een fototje schieten
Hbe mijn oude keyboard nou blauw gespoten zal hem morgen ff meenemen ken ik ff een fototje schieten
als het keyboard echt slecht is gebruik ik gewoon de knoppen voor een ander keyboard.
Ja maar dan zit je nogsteeds met de techniek onder de knoppen die kut is.
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
als ik een goed keyboard pak en daar die transparant knoppen opzet heb ik daar toch geen last van ?
Zou je niet denken dat hij van dat verrotte doorzichtige toetsenbord de toetsen eraf haalt en diezelfde toetsen op een GOED toetsenbord plakt?????Op dinsdag 12 december 2000 15:34 schreef bjck het volgende:
Ja maar dan zit je nogsteeds met de techniek onder de knoppen die kut is.
Tis alleen de vraag of dat een beetje wil... die knoppen zijn niet allemaal op dezelfde manier vastgemaakt....
Het zou me trouwens niets verbazen als die super heldere leds fel genoeg zijn om fraai rood (blauw????) door normale toetsen heen te laten schijnen...... zit je ook niet te kloten met die plakletters of weet ik wat...
net te laat de reactie geplaatst...
dat had ik dus ook al getestHet zou me trouwens niets verbazen als die super heldere leds fel genoeg zijn om fraai rood (blauw????) door normale toetsen heen te laten schijnen
ledjes worden gewoon rood. (ik had liever blauw gehad maar dat is onbetaalbaar)
Micoledjes door een gaatje in de toetsen

Een ps/2 connector levert ook stroom hoor. Er zijn zelfs randapparaten die die stroom gebruiken (bijv. parrallelle (typvaud:?) netwerkadapters)
Een ps/2 connector levert ook stroom hoor. Er zijn zelfs randapparaten die die stroom gebruiken (bijv. parrallelle (typvaud:?) netwerkadapters)
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
voeding is geen probleem. als voeding van ps/2 te weinig is trek ik wel een extra kabeltje rechtstreeks van mij voeding.
verder niemand een online winkel die die dingen verkoopt. ?
verder niemand een online winkel die die dingen verkoopt. ?
De beste keyboards worden nog steeds gemaakt door Compaq (vind ik).
Die zijn alleen niet transparant.
Die zijn alleen niet transparant.
Pagina: 1