Toon posts:

Snel opstarten Windows XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb Windows XP, maar iedere keer als ik mijn computer opstart, krijg ik voordat Windows XP logo komt een zwart scherm van 15 seconden lang. Waar ligt dat aan? Zou dat door de partitie's kunnen komen?

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:57
(jarig!)
Ik zou in iedergeval even Bootvis.exe gebruiken (is van Microsoft) om het opstarten wat te versnellen.

Mijn Flickr; Sony A7iii

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-03 16:34

we_are_borg

You will Comply

Je geef wel erg weinig informatie maar kijk eens met de search er zijn genoeg topics over dit probleem geweest. Ook vinden de mensen het fijn als je aan geef wat je zelf heb geprobeerd en waarom het niet is.

http://gathering.tweakers...5Bboolean%5D=AND#hitstart

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-05 10:47
ikmattie schreef op 20 januari 2004 @ 14:50:
Ik zou in iedergeval even Bootvis.exe gebruiken (is van Microsoft) om het opstarten wat te versnellen.
ik heb laatst iets gelezen dan MS bootvis niet meer ondersteund door allerlei problemen hiermee..

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Welkom,

Ik zie dat je nieuw hier bent - welkom op GoT :)
Op GoT hebben we wat richtlijnen opgesteld aan topics zodat ze allemaal wat overzichtelijk blijven en duidelijk zijn. Ik vat ze nog even kort samen:

[list]• Toon zelf moeite - wat heb je al geprobeerd, wat heb je al gezocht? Neem dit mee in je topicstart :)

Je probleem is vrij basic. Er zijn al heel veel topics geweest die over het langzaam starten van XP gaan. Zoek bijvoorbeeld eens op de zoekwoorden 'XP langzaam opstarten'.

In die topics ie je als zoekreslutaat zal krijgen staan veel oplossingen vermeld. Die dien je eerst uit te proberen voordat je een topic opent. Mocht je er dan nog niet uitkomen dan kun je een nieuw topic openen. Vermeld dan wel wat je precies al gevonden hebt en wat en waarom dat geen oplossing was.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.