Toon posts:

Medion service irritaties

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
grrrr... na mijn laptop een maand(!!!) kwijt te zijn geweest is ie dan eindelijk terug. Maar op het verkeerde adres :[ ik had een adreswijziging doorgegeven aan de helpdesk zodat ie naar mijn studentenkamer gestuurd zou worden.... is ie vandaag bij mn ouders afgeleverd en nu kan ik er nog nix mee...

er zou gekeken worden naar de accu en naar het hitte probleem.. echter op de pakbon staat alleen dat de accu vervangen is en dat ie verder uitvoerig getest is en er geen problemen ondervonden zijn. Betekend dat dat er helemaal niet gekeken is naar het hitteprobleem? Want als dat zo is dan stuur ik em gelijk weer terug.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb ook al meerdere malen problemen gehad met de service van medion. Afspraken worden niet nagekomen, slechte kennis van de medewerkers, op e-mail wordt soms helemaal niet gereageerd. Erg jammer maar ja, de prijs is er ook naar. Voor mij geen medion meuk weer.

[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 20-01-2004 14:28 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• vierkant228
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-04-2025
een defecte accu kan absoluut ook een hitte probleem leveren.

• TheTransporter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:50
Ik hoop voor je dat ze er naar hebben gekeken
als ze dat niet hebben gedaan dan vrees ik ook voor
mijn scanner die heb ik vorig jaar 3 december op gestuurt
en heb ik nog niet terug gehad. Die was ook stuk ik hoop
dat ik dan wel een goede terug krijg

Verwijderd

Topicstarter
het hitteprobleem heb ik altijd al gehad.. echter ik had nooit zin om em terug te sturen aangezien ik de laptop altijd nodig heb voor mijn studie, maarja, in de kerstvakantie toch maar gebeld, zou twee dagen later opgehaald worden. Maar natuurlijk had medion weer het verkeerde telefoonnummer gestuurd naar de koerier. Dus daar eerst een brief van dat ze mn telefoonnummer niet hadden. Ik bellen werd ie een week later opgehaald. Ik hoop dat er wel naar het hitteprobleem is gekeken. anders ben ik em straks weer kwijt. Misschien moet ik kassa of de consumentenbond er maar eens een keer bijhalen, dat zou wel eens kunnen helpen

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 14:32:
hitteprobleem is gekeken. anders ben ik em straks weer kwijt. Misschien moet ik kassa of de consumentenbond er maar eens een keer bijhalen, dat zou wel eens kunnen helpen
Voor een klein probleempje? Wat een onzin zeg. Wat heb je zelf al ondernomen om de zaak duidelijk te krijgen?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik al heb ondernomen? De laptop heb ik 1 jaar, en hij is inmiddels al 2 keer terug geweest. Ik heb de afgelopen weken de medion service lijn een aantal keer gebeld. en duidelijk gemaakt wat het probleem is. er zou naar gekeken worden.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een postadres van het service center?

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

MSC.
Postbus 7140
5980 AC Panningen

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Verwijderd

Medion was bij mij ook goed bezig. De DVDs-speler ging kapot .. ding bleef continue op 'reading...' staan en CD-bay ging niet open. Opgestuurd naar medion en na anderhalve maand krijg je dan te horen dat niet gerepareerd kan worden: lees is kapot? bekend probleem aldus de service medewerker! U krijgt een nieuwe! O geweldig. Die kan ik binnen een week verwachten? Nee, dat duurt nog 4 weken op zijn minst. Maar goed die 5 weken komt er een nieuwe DVD speler binnen great!

Nou dan heb je de DVD speler weer staan en na 2 maanden het zelfde probleem. En nu moet weer terug sturen of gewoon geld terug vragen want ik heb geen zin om weer bijna 3 maanden geen DVD speler te hebben?!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 14:32:
het hitteprobleem heb ik altijd al gehad..
Ik zit met t zelfde voor de 2e keer (doet na 2 min niks meer) ! Doet Medion ook aan vervanging?

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2004 15:48 ]

• almar
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-04-2024
Pecies het zelfde probleem hier met medion, videokaart is kapot al 4 keer gebeld....de eerste keer werden we verteld dat ons een monteur zou bellen binnen 3 dagen het is nu 3 weken verder ondertussen al 3 keer gebeld......

Verwijderd

ik heb er even op moeten wachten , maar toen mijn medion 9700 camera stuk was, kreeg ik een 2998 toegestuurd, met meer pixels en meer mogelijkheden.
dus van mij geen klachten over medion center panningen ( mischien iets sneller reageren)

• toab
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01-2025
Vorige week camera (md 2998) opgestuurd, beeld stond ondersteboven op display. Vandaag een nieuw exemplaar retour. Weinig irritatie wat mij betreft.

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Niet zo'n heel groot (duur) onderdeel hier maar ik heb mijn kapotte 128 mb usb stick opgestuurd een keer. Duurde vier weken. Toen mailtje gestuurd of ze me vergeten waren en drie dagen later alsnog een nieuwe usb stick thuis gekregen.

Heb het idee dat ik nu nog zat te wachten als ik ze niet had wakker geschopt. :/

Verwijderd

Wat betreft het hitte probleem, daar kan ik over meepraten (laptop: MD40100):

hij valt uit (of naja hij start vanzelf op, of laat een blauw scherm zien of gaat uit het spel terug naar windows met een of andere vage error) als ik games speel na 20 minuten ofzo (soms houd ie het een uur vol) en dan staat er bij temperatuur dat ie 70 graden is ofzo (nadat de computer opnieuw gestart is en ook koeler is). Wel goede drivers enzo natuurlijk...

Bel je die helpdesk (heb hem inmiddels 5 keer terug gestuurd en ga gewoon rustig door zolang ze het niet fixen), oh maar dat is normaal hoor... right...
ik heb ook eens het antwoord gehad "ja maar het is een laptop, dat is niet bedoeld om mee te gamen"... zo gaat het maar door (elke keer als je belt, als je dan vervolgens duidelijk uitlegt hoe het zit, zeggen ze zoiets vaags als mjah ok).
Ze doen dan vervolgens net of ze het opschrijven (heel de tijd getik op de achtergrond maar dat zal wel msn zijn ofzo terwijl je je probleem uitlegt en er eigenlijk niet geluisterd word) maar als je dan dat papier terug krijgt met wat ze gedaan hebben en wat er mis was, staat iets totaal anders of staat er super onduidelijk beschreven wat er aan de hand is (of er staat zo iets in de zin van "de laptop is te warm, kijk er maar naar maar waarschijnlijk lult hij poep)... Dus daar kunnen die repareer mannetjes dan verder ook niet zoveel mee, die zetten dan 3dmark aan en zeggen van "hij heeft een half uur gedraaid met 3d mark en dat ging goed"... Sja soms gaat het wel goed (bij halve uurtjes) maar laat je hem wat langer aan staan dan gaat het mis, komt nog bij dat 3d mark de helft van de tijd dingen aan het laden is wat dus hardeschijf intensief is op dat moment en dan kan dus de rest mooi afkoelen... Ik zet er niet voor niks bij dat het bij spelen van games is :(

oh en nog een "leuk" verhaaltje over die helpdesk:
-een van die 5 keer dat ik hem opstuurde, kreeg ik hem terug en was er een volkomen foute "operatie" op mijn laptop uitgevoerd. Ze hadden namelijk een probleem van iemand anders op mijn laptop uitgevoerd en dat probleem was: "wireless lan doet het niet" (van een of andere n00b dus waarschijnlijk). Toen hadden ze bij mij fijn alles geformateerd en home er weer op gezet... tof voor niks 2 weken zonder laptop gezeten. Tot overmaat van ramp zat er een broodzakje (van een medewerker daar ofzo) bij de laptop in de doos en ze waren het beelschermbeschermingslapje vergeten... :S maar toen heb ik de keer dat ik hem daarna terug stuurde wel een duidelijk gebruikt beschermingslapje gekregen dus dat zit dan wel weer goed :P:P:P

echt verschrikkelijk als ik er zo over nadenk eigenlijk...

ik vrees dat naar de aldi gaan, na een jaar ook niet meer zoveel zin heeft :(
Pagina: 1