Wat betreft het hitte probleem, daar kan ik over meepraten (laptop: MD40100):
hij valt uit (of naja hij start vanzelf op, of laat een blauw scherm zien of gaat uit het spel terug naar windows met een of andere vage error) als ik games speel na 20 minuten ofzo (soms houd ie het een uur vol) en dan staat er bij temperatuur dat ie 70 graden is ofzo (nadat de computer opnieuw gestart is en ook koeler is). Wel goede drivers enzo natuurlijk...
Bel je die helpdesk (heb hem inmiddels 5 keer terug gestuurd en ga gewoon rustig door zolang ze het niet fixen), oh maar dat is normaal hoor... right...
ik heb ook eens het antwoord gehad "ja maar het is een laptop, dat is niet bedoeld om mee te gamen"... zo gaat het maar door (elke keer als je belt, als je dan vervolgens duidelijk uitlegt hoe het zit, zeggen ze zoiets vaags als mjah ok).
Ze doen dan vervolgens net of ze het opschrijven (heel de tijd getik op de achtergrond maar dat zal wel msn zijn ofzo terwijl je je probleem uitlegt en er eigenlijk niet geluisterd word) maar als je dan dat papier terug krijgt met wat ze gedaan hebben en wat er mis was, staat iets totaal anders of staat er super onduidelijk beschreven wat er aan de hand is (of er staat zo iets in de zin van "de laptop is te warm, kijk er maar naar maar waarschijnlijk lult hij poep)... Dus daar kunnen die repareer mannetjes dan verder ook niet zoveel mee, die zetten dan 3dmark aan en zeggen van "hij heeft een half uur gedraaid met 3d mark en dat ging goed"... Sja soms gaat het wel goed (bij halve uurtjes) maar laat je hem wat langer aan staan dan gaat het mis, komt nog bij dat 3d mark de helft van de tijd dingen aan het laden is wat dus hardeschijf intensief is op dat moment en dan kan dus de rest mooi afkoelen... Ik zet er niet voor niks bij dat het bij spelen van games is
oh en nog een "leuk" verhaaltje over die helpdesk:
-een van die 5 keer dat ik hem opstuurde, kreeg ik hem terug en was er een volkomen foute "operatie" op mijn laptop uitgevoerd. Ze hadden namelijk een probleem van iemand anders op mijn laptop uitgevoerd en dat probleem was: "wireless lan doet het niet" (van een of andere n00b dus waarschijnlijk). Toen hadden ze bij mij fijn alles geformateerd en home er weer op gezet... tof voor niks 2 weken zonder laptop gezeten. Tot overmaat van ramp zat er een broodzakje (van een medewerker daar ofzo) bij de laptop in de doos en ze waren het beelschermbeschermingslapje vergeten...

maar toen heb ik de keer dat ik hem daarna terug stuurde wel een duidelijk gebruikt beschermingslapje gekregen dus dat zit dan wel weer goed :P:P:P
echt verschrikkelijk als ik er zo over nadenk eigenlijk...
ik vrees dat naar de aldi gaan, na een jaar ook niet meer zoveel zin heeft