Toon posts:

[2K] Vgaoem.fo_ in Windows2000 pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen

ik zit dus met een probleem. ik heb hier een fileservertje staan met Win2000pro erop! nu in hem vanochtend probeerde op te starte gafte een foutmelding in het beeld waar windows gaat opstarten (dat balkje wat vol raakt)
maar hier geeft hij een melding dan het bestand:

Vgaoem.fon in de map c:\winnt\system gedelete of corupted is !

ik heb dus een windows 2000 cd gepakt en het bestand Vgaoem.fo_ gekopierd naar de map c:\winnt\system

maar nou geeft hij nog steeds die melding!

kunnen jullie mij helpen??

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

OmniVision,

Welkom op GoT :)
Op GoT hebben we een paar regeltjes opgesteld waar we graag aan zien dat een topic aan voldoet. Je topic is eigenlijk goed genoeg - maar er ontbreekt nog een beetje aan ofdat je al eens gezocht hebt op je probleem - volgens mij is die melding wel vaker voorgekomen op GoT namelijk :)

Verder is het eigenlijk belangrijk dat je duidelijk aangeeft welke foutmelding je krijgt - probeer hem niet zelf te vertalen of iets dergelijks, maar type hem gewoon over :)

Je PC start nog wel gewoon op vermoedelijk?

Zo ja- files van jouw CD die eindigen met een "_" zijn bijna altijd gecomrpimeerd - deze kan je uitpakken met expand (een commandline utility) :)

Verwijderd

Topicstarter
ok ik had em niet uitgepakt 8)7

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 20 januari 2004 @ 14:21:
OmniVision,

Welkom op GoT :)
Op GoT hebben we een paar regeltjes opgesteld waar we graag aan zien dat een topic aan voldoet. Je topic is eigenlijk goed genoeg - maar er ontbreekt nog een beetje aan ofdat je al eens gezocht hebt op je probleem - volgens mij is die melding wel vaker voorgekomen op GoT namelijk :)

Verder is het eigenlijk belangrijk dat je duidelijk aangeeft welke foutmelding je krijgt - probeer hem niet zelf te vertalen of iets dergelijks, maar type hem gewoon over :)
Ok I'm Sorry , first time u know! :)

Maar ik zal er rekening mee houden... khad even haast maar bedankt voor je snelle reactie