Toon posts:

club3d radeon 9800XT

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ten eerst dit is misschien een noob vraag maar ik kan ook niks vinden bij google...

ik heb een club3d radeon 9800XT gekocht met ook de gedachte dat ik de temps ervan kan zien met een programma maar nu is er tegen mij vertelt dat club3d kaarten dat niet kunnen 8)7
ik heb wat geprobeerd maar er staat ook geen programma op de cd :?

dus mijn vraag is weer iemand als dat kan en waarmee?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2004 14:19 ]

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-08 14:56
het moet mogelijk zijn met Catalyst 4.1 drivers
ik weet niet of bepaalde merken dit niet kunnen

ik heb een sapphire 9600 xt en mijn overdrive tabblad (die ik bij 3.10 wel had) is verdwenen. het zou als ik het goed begrepen heb bij overdrive moeten staan. (bij catalyst 4.1)

PSN - 500px - Flickr

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Als er geen sensor op de kaart zit dan kan hij niets weergeven, maar op zich zouden alle XT versies een sensor moeten hebben... gek als Club3d daar op gaat bezuinigen, aangezien die sensor een belangrijk onderdeel is van het overdrive gebeuren.

Ik ga er van uit dat het tabblad van de sensor gewoon niet ge-activeerd is, daar hebben wij dus driver tweaks voor, http://www.rage3d.com daar kun je vast wel iets vinden om het mee te activeren.

:)

[ Voor 4% gewijzigd door swampy op 20-01-2004 14:20 ]

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
catalyst 4.1 :? waar is die? nog nooit gezien alleen 3.10

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 14:20:
Kijk eens op de fp daar staan ze namelijk, ook op diverse andere sites :)

Verwijderd

Topicstarter
swampy schreef op 20 januari 2004 @ 14:19:
Als er geen sensor op de kaart zit dan kan hij niets weergeven, maar op zich zouden alle XT versies een sensor moeten hebben... gek als Club3d daar op gaat bezuinigen, aangezien die sensor een belangrijk onderdeel is van het overdrive gebeuren.

Ik ga er van uit dat het tabblad van de sensor gewoon niet ge-activeerd is, daar hebben wij dus driver tweaks voor, http://www.rage3d.com daar kun je vast wel iets vinden om het mee te activeren.

:)
ja dat vond ik ook al raar hij heeft overdrive en hoe wil die dan die temp bij houden 8)7

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:23
Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 14:20:
Beetje verder kijken dan je neus lang is: [rml][ ATI] Driver Update - Catalyst 4.1[/rml] :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
ik probeer eerst de catalyst 4.10 drivers en als niet lukt ga ik wel effe kijken op rage3d maar er staan bij dat rage3d drivers van 1.5mb :? kan dat of zijn dat gewoon tweaks om te drivers die je nu gebruik je tweaken?

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 14:26:
ik probeer eerst de catalyst 4.10 drivers en als niet lukt ga ik wel effe kijken op rage3d maar er staan bij dat rage3d drivers van 1.5mb :? kan dat of zijn dat gewoon tweaks om te drivers die je nu gebruik je tweaken?
Gewoon inderdaad een gezonde set tweaks, die zeker weten vast wel ergens het overdrive tabje vandaan weet te peuteren..dus ook de sensor...

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
bedankt man het werkt :) zijn er ook speciale programma's voor?
zo damn hij is al 60 graden :(

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-08 14:56
koen14, zou je alsjeblieft als je wilt een screenshotje ervan willen maken.
kan ik (en denk ook anderen) kijken waar die overdrive te vinden is.

ik kan em namelijk nergens vinden 8)7
ben nu ff rage3d aan het instaleren

ik zou je heel erg dankbaar zijn als je een screenshotje zou willen maken :*)

PSN - 500px - Flickr

Verwijderd

Topicstarter
np ik edit dit bericht wel als ik screenshot heb ;)

screenshot

die drivers zijn echt goed ik haal nog met een cpu 120mhz lager geclockt hogere score :)

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2004 14:55 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Ik denk dat alle vragen (en antwoorden / screenshots) prima in dit topic kunnen:

[rml][ ATI] Driver Update - Catalyst 4.1[/rml]

Zodat er niet een flink aantal side-tracked topics komen over de extra features zoals de Overdrive/Tempreadings van de ATi kaarten. Overigens schijnen die tempreadings alleen met de 9600XT / 9800XT modellen te werken. Maar graag verder in bovengenoemde topic dus, dat is wel zo overzichtelijk ;)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.