Toon posts:

DVD-image

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eerst geprobeerd het ergens te vinden in een oud(er) topic, maar ik kon toen niks vinden. Ben ook noob eerste klas, meestal vraag ik dit soort dingen aan Osiris (jullie mss wel bekend). Maar die spendeert tegenwoordig ook hele dagen in het ziekenhuis, dus ik dacht: dump m'n vraag even hier:

Ik heb een DVD-image die bestaat uit een *.img (4,32 GB) en een *.sfv (3 KB). Maar aan alle kanten zie ik DVD-images die er dan nog een *.cue, *.ccd en/of *.sub bij hebben staan. Kan ik iets (mounten, branden) met deze 2 files (en met welke prog(s)), of heb ik nog meer files nodig?

BVD, Kiltien

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:34
Een *.img file zou je gewoon moeten kunnen branden met Nero of kunnen mounten met Daemon Tools. Maar het is toch een kleine moeite om (iig dat laatste, dat kost geen geld als het mis gaat) het uit te proberen? :)

The devil is in the details.

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

IMG kan je gewoon branden met Alcohol of zo. Dacht dat deze vraag ook in de Faq stond maar dat weet ik niet helemaal zeker. sfv hoef je niet te branden das is alleen een bestand waarmee je met een sfv checker kan controleren of de bestanden die je gedownload hebt niet beschadigd zijn. In het geval van 100 rar files bijvoorbeeld.

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

.ccd en .sub zijn files van CloneCD/CloneDVD

een .cue file kan je inladen met Nero, en is gekoppelde aan de .img file...

dus:
.ccd branden met CloneCD
.cue met Nero

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 10:35
Bij het maken van een DVD image kun je verschillende software gebruiken; zowat elke software heeft zn eigen manier om een image op je harddisk te plempen, vandaar dat je van die verschillen ziet..

Maar de meeste brandsoftware kunnen wel met meerdere soorten images overweg en kunnen ze gewoon branden..

Alcohol 120% kan dat image gewoon fikken, weet niet hoe Nero ermee omgaat.. Anders kun je 'm altijd nog mounten met Daemon Tools en dan een directe copy van maken...

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
Aha, ik kan'm gewoon in Daemon Tools laden!! 8)7 Hij stond namelijk niet in het rijtje van supported files :S

Sorry voor dit loze topic, had ik zelf ook wel kunnen proberen :/

_/-\o_ Maar ik dank u enorm!! _/-\o_

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 14:16:
.ccd en .sub zijn files van CloneCD/CloneDVD

een .cue file kan je inladen met Nero, en is gekoppelde aan de .img file...

dus:
.ccd branden met CloneCD
.cue met Nero
Een cue is gekoppeld aan een .bin file, niet img dacht ik

offtopic:
je kunt natuurlijk ook gewoon de film / het programma kopen

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1