Toon posts:

T68i - Mobile phone monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb problemen om mijn T68i te synchroniseren met mijn PC.

Specs:
T68i
Bluetake dongle
widcomm bluetooth software 1.2.1.15
XTNDconnect PC
mobile phone monitor

Het is me éénmaal al gelukt.
Normaal als je de eerste keer connect met je GSM dan herkent de mobile phone monitor de gsm en voegt hij de telefoon en simkaart toe in zijn bestand.
Nu heb ik die manueel gedelete omdat ik problemen had met de connectie.
Kan ik die nu ook manueel terug toevoegen?
Is er mischien een manier om mobile phone monitor te de-installeren? (staat niet bij software)

Tot hier toe heb ik nog nooit een degelijke connectie kunnen maken op één keer na. Dus het moet mogelijk zijn :-)
Ik heb ook al elke thread hier op het forum gelezen betreffende te t68i en ook googelen hielp niet.

Kan het ook mischien zijn dat mijn dongle niet volstaat? Ik ga het anders binnekort eens met een TDK dongle proberen. Het is echter wel zo dat op de bluetake site een guide staat die uitlegt hoe je met een t68i moet connecteren. Dus volgens bluetake zelf is het wel mogelijk...

als ik dus connecteer met XTND... dan begint het blauwe ledje op de t68i dus wel sneller te pinken, dus er is wel activiteit.

//edit; ben er in geslaagd om mobile phone monitor te verwijderen ( http://www.esato.com/archive/t.php/t-37539 )
Heb het derna opnieuw geïnstalleerd, maar heb dezelfde problemen :(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2004 14:19 ]

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-04 09:36
krijg je nu wel of geen verbinding in mobile phone monitor?en als je met XTND connect krijg je dan rechts in je display twee blauwe pijltjes?